Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en de Cupra's en Mini's doen het volgens mij ook prima
De Born zal het dan zijn. Ben eerlijk gezegd ook niet echt meer op de hoogte van wat er bij Cupra allemaal gebeurt sinds de afsplitsing van Seat. De ICE-Mini's doen het prima, maar de elektrische varianten ook.60k in NL of EU prijs?
Welke Cupra's? De Born verkoopt vooral als leaseauto, de VZ kan niet echt een hot hatch worden genoemd. Tavascan is een SUV. De ICE mini doet het nog steeds goed.
Moderator
Enigzins, maar toch ook wel anders nog.Lijken die velgen nu erg op die van de Polo GTI, of heb ik dat mis?
Dat zou ik met alle plezier opgeven in ruil voor die rare strepen. Die herkenbaarheid is daarmee dan geforceerd, en werkt niet eens goed.Dan wordt het wel heel armoedig qua herkenbaarheid, denk ik.
Je vergelijkt dan ook een Peugeot 208 met een Peugeot 208...ik had niet door dat er zo weinig anders is. eigenlijk alleen wat details in een andere kleur lijkt het.
Vergelijk een 205 eens met een 205 GTI.nee ik vergelijk de 208 en de 208 e-gti. meestal verwacht je bij een hot hatch versie wat meer aanpassingen zoals andere bumper of zo.
De oer-GTI was wel altijd in één oogopslag te onderscheiden van een gewone 205 door de wielkastverbreders (en voor dat doel uitgesneden wielkasten achter) en dikke stootstrips daartussen. Deze 208 GTI is meer in lijn met de 206 GTI die ook alleen aan z'n wielen van een XS te onderscheiden was. Even afgezien van die rode streepjes, dan.Ik bedoel gewoon dat de oer-GTI het ook niet moest hebben van uiterlijk vertoon, wel van wat er onder de motorkap zat.