Jan 3526066
Net ingestapt
Goede morgen, ben in het bezit van een VW Golf 1.6 SR uit 1999 170.000 km gedraaid, tot voor kort nooit geen motorische problemen gehad De motor draaide als een zonnetje, maar vanaf April ongeveer vernam ik dat hij iets meer benzine ging verbruiken, ben een rustige rijder zonder lood in de schoenen. Hij Ruikt naar benzine vanuit de uitlaat en je hoort de motor kloppen uit de uitlaat en als je in de wagen zit kun je het ook voelen dat de motor niet mooi rustig loopt, tijdens het rijden nu merk je er niets van, de toerenteller naald blijft ook mooi rustig staan tijdens stationair draaien zo ik ben er maar mee naar de garage gegaan ( heeft altijd op tijd zijn onderhoud en beurten gehad )
Ze konden hem niet goed uitlezen werd mij verteld, ondertussen maar het een en ander laten vervangen denk hier bij zoals Brandstof filter, Bougies en de Bougiekabels, Injectoren alle 4, Bobine, gasklephuis is gereinigd en als laatst is de ECU vervangen de enigste storing die af te lezen was, was de lambdasonde zo die ook maar laten vervangen en nog steeds is probleem daar. En aangezien hij toch bezig was en eraan zat te komen is de distributieriem en multi riem incl waterpomp vervangen
Ze konden hem niet goed uitlezen werd mij verteld, ondertussen maar het een en ander laten vervangen denk hier bij zoals Brandstof filter, Bougies en de Bougiekabels, Injectoren alle 4, Bobine, gasklephuis is gereinigd en als laatst is de ECU vervangen de enigste storing die af te lezen was, was de lambdasonde zo die ook maar laten vervangen en nog steeds is probleem daar. En aangezien hij toch bezig was en eraan zat te komen is de distributieriem en multi riem incl waterpomp vervangen
Laatst bewerkt: