probleem met toeren van subaru outbak 2017

gidoswarte f1915663

Net ingestapt
Hallo heb een subaru outback diesel van 2017. Het probleem is dat als ik rond 80 kilometer of meer dat het toeren effe om hoog gaat en dan weer naar normaal. hij geeft ook een piepend geluid dan. Heb er een video van maar weet niet hoe ik die er bij kan zetten.
Groetjes Gido

Staat je video al online? Dan kun je met het ikoontje Media in de editor van een bericht gewoon de URL invoeren van de online video.
Bij de Outback zie je transmissieproblemen redelijk vaak terugkomen. Nu heb ik daar hier weinig over kunnen terugvinden dat aan jouw issue teruglinkt. Ik meen dat @Guus Leferink eens heeft gerefereerd naar dergelijke regelmatig voorkomende problemen bij de Subaru, wellicht kan hij meedenken?

Dat is de CVT transmissie dus.
Kan zijn dat er slijtage in de poulies zit, daardoor kan er een zingend of piepend geluid komen. Ook is er dan wat grotere kans op slip en dat zorgt voor stijging van het toerental.

Heb een subaru outback. Tijdens het rijden maakt in eens meer toeren en valt dan weer terug. Ze hebben een nieuwe automatishe versnellingsbak vervangen maar het probleem is er nog steeds. Wat zou het kunnen zijn. groetjes

Je was misschien vergeten dat je deze vraag in maart ook al had gesteld. Ik heb je topics samengevoegd .

klopt. heb er nog steeds last van. Heb een video er van maar ik krijg hem er niet bij. hij staat in mijn telefoon. maar ik ben een leek in dat. maar wat zijn poulies

Terug
Bovenaan