Jan 3232204
Net ingestapt
Jouw verbruiksmonitor
Door je tankbeurten in te voeren krijg je een goed inzicht hoeveel brandstof je auto verbruikt.Tankbeurt toevoegen
Mijn review
VerwijderenReview bekijken
Bekijk je review op AutoWeek.nl
Comfort
Prestaties
Betrouwbaarheid
Gebruikskosten
Zou je weer een auto van hetzelfde merk kopen?
JaMischienNee
Publiceer anoniem
Ja
Reacties toestaan
Ja
Mail mij als er een reactie geplaatst wordt
Ja
slechte service Nissan Nederland
05-10-2024 - 0 kmwijzigen
In maart 2024 een nieuwe Nissan Qashqai 1.3 Connecta automaat gekocht met een totale waarde € 49.500,00 inclusief reserve wiel en trekhaak.
Al vrijwel direct problemen met de airo installatie.
Bij een ingestelde temperatuur van bijvoorbeeld 18 graden gaat deze spontaan na verloop van tijd naar 25 graden ,ook als deze op automaat staat.
Het probleem werd al snel erkend door zowel de dealer als Nissan Nederland die aangaven dat
er nieuwe software zou komen en de auto een update zou krijgen.
Inmiddels zijn we een half jaar verder en er gebeurd werkelijk niets. Nissan Nederland die eigenaar van het probleem is geeft via de (servicedesk) alleen maar aan dat het de aandacht heeft.
Inmiddels ben ik als eigenaar van de auto inmiddels zo ver dat ik overweeg de auto in te ruilen of de aankoop via de rechter te laten ontbinden omdat de redelijke termijn om het probleem op te lossen inmiddels al lang is verstreken.
De auto staat inmiddels al weken bij de dealer in Purmerend die overigens wel service geeft en ons in elk geval een leen auto heeft gegeven.
Hoe moeilijk kan het voor Nissan zijn om de software update te geven. Tenslotte doet het probleem zich niet bij alle qashqai's voor uit dit bouwjaar maar bij enkele.
Schandalig hoe Nissan Nederland met klachten van klanten omgaat. Over de Dealer Ursem Barten zijn we overigens wel tevreden maar zijn ook afhankelijk van Nissan Nederland.
Denk in elk geval na voordat u een Nissan Qashqai wilt kopen en goede service verwacht. Vanuit Nissan Nederland is hiervan geen sprake.
Zodra er nieuws is zal ik mijn bericht updaten, maar verwacht van Nissan Nederland niet veel.