Range Rover Sport - configuratie

Roadracer

Administrator

Forumleiding
De Range Rover Sport was ooit een wat lichtere, sportievere versie van de Range Rover. Inmiddels is die na enkele generaties ook gegroeid en het lichtvoetige is er (als je het mij vraagt) wel wat af... maar ik was wel nieuwsgierig hoe ik met de configurator deze auto aan zou kleden.
Kleur Firenze Red (1.259 euro) was eigenlijk het enige dat ik me zou gunnen op de verdere basisuitvoering van de PHEV Range Rover Sport S die voor mij heel okay is (ik twijfel wat over de privacy achterruiten voor iets meer dan 600 euro). Licht interieur vind ik fijner dan zwart, dus dat vinkte ik ook nog aan. Dat betekent dat ik met alle belastingen zo'n 110.768 zou mogen afrekenen.
20260616-RRS-phev-rood-licht-driekwart-zijkant.png

20260616-RRS-phev-rood-licht-interieur.png

Uiteraard kun je je helemaal uitleven maar ik houd het liever bij de kern en in de basis zit die er goed op. Aan de andere kant: dat mag je van deze auto wel verwachten... Wil je meer? Leef je uit en laat het weten!

Omdat wij net een riante erfenis hebben gekregen van een rijke ongehuwde nonkel moesten we niet zo een scharrige budget Back to Basics instapper samenstellen als Roadracer :)

Eens lekker los gegaan met de configurator en tadaa 180.515€ (in BE)

Autobiography versie

(Foto’s plakken uit de configurator lukt me niet - gelukt met de tips van Roadracer, merci)

Sorry als de kleurstelling niet zo stemmig is, wij zijn nog in rouw bij het heen gaan van Nonkeltje :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
(Foto’s plakken uit de configurator lukt me niet)
Ik heb uit de configurator de beelden gekozen en dan 'afbeelding opslaan als...' gekozen & in postimages (maar kun kunt ook een andere nemen) gepubliceerd voor de link
niet zo een scharrige budget Back to Basics instapper samenstellen als Roadracer
I was 'dazzled' bij de opties maar ben verder redelijk vlot tevreden. Hoewel ik me erop betrap bij merken en modellen die lager in de markt zitten wél dieper in de opties te gaan.

De Nonkel van @Niseko was in een goede bui en heeft mij ook wat erfenis gegeven, geen idee hoe hij bij mij komt, maar dat doet er niet toe! Uiteraard wat minder dan Niseko zelf heeft gekregen, het zou wat zijn als het omgekeerd was geweest ;).

Bij Range Rover, "moet" je altijd voor minimaal de HSE gaan, die heeft standaard al veel opties, dus deze hebben wij geselecteerd.

Een mooi SV kleur, Petrolix Blue, dak in het zwart, met pano dat open kan, dat laatste vind ik heel erg belangrijk!
Incl. privacy glas en digitale LED koplampen.

23 inch wielen plus rode remklauwen. Stoelbekleding is Caraway/Ebony met hemelbekleding in duo tone, Ebony/Carway, Sierlijsten in Satin Forged Carbin.

Klein Premium upgrade pakketje met extra warmtewerende vooruit, hoogpolige vloermatten en geupgrade leder.

Het overige is al gedekt in de HSE uitvoering.

Dit alles voor EUR 151.070,- valt mij eerlijk gezegd mee! Dank aan Niseko zn Nonkel.

Linkje naar config

download.png

download-(1).png

download-(2).png

download-(3).png

Ook mij is het gelukt, had het eerst op de mobiel geprobeerd maar dat werkte niet.
Range Rover Sport
Helaas geen uitgebreid audio pakket, daarvoor moet je een panorama dak hebben :confused:

De Nonkel van @Niseko was in een goede bui en heeft mij ook wat erfenis gegeven, geen idee hoe hij bij mij komt, maar dat doet er niet toe! Uiteraard wat minder dan Niseko zelf heeft gekregen, het zou wat zijn als het omgekeerd was geweest ;).

Bij Range Rover, "moet" je altijd voor minimaal de HSE gaan, die heeft standaard al veel opties, dus deze hebben wij geselecteerd.

Een mooi SV kleur, Petrolix Blue, dak in het zwart, met pano dat open kan, dat laatste vind ik heel erg belangrijk!
Incl. privacy glas en digitale LED koplampen.

23 inch wielen plus rode remklauwen. Stoelbekleding is Caraway/Ebony met hemelbekleding in duo tone, Ebony/Carway, Sierlijsten in Satin Forged Carbin.

Klein Premium upgrade pakketje met extra warmtewerende vooruit, hoogpolige vloermatten en geupgrade leder.

Het overige is al gedekt in de HSE uitvoering.

Dit alles voor EUR 151.070,- valt mij eerlijk gezegd mee! Dank aan Niseko zn Nonkel.

Linkje naar config

download.png

download-(1).png

download-(2).png

download-(3).png
Dit is een mooie samenstelling. Al twijfel ik nog over het interieur.
Ik ga even spelen.

Edit na 10 min: ik kom op dezelfde kleur als Niseko. Andere velgen, en een totaalprijs van 260k.
En daarvoor koop je dan een auto die volgens de statistieken vaste klant is bij de garage...dan moet je wel heel vergevingsgezind zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan