Reageren FP tijdelijk niet of beperkt mogelijk

Roadracer

Administrator

Forumleiding
De FP kampt met een database-issue waardoor bijvoorbeeld reacties onder nieuwsberichten en testen soms niet getoond worden. Ook het plaatsen van reacties kan problemen geven. Je ziet ook dat aangeven aantallen reacties en het werkelijke aantal niet altijd overeenkomen. Er wordt achter de schermen inmiddels hard aan gewerkt om dit op te lossen.

Ach zo gaan we een lekker rustig weekendje in zonder de bekende welles-nietes discussies ;)

• Leuk
Waarderingen: Twix
Ik kan sowieso niet reageren op de FP. Al ben ik ingelogd. Ik kan dan ook niet uitloggen. Kan wel weer op de inlogbutton klikken maar dan gebeurt er niks. Op FP staat mn forum naam maar met een rood kruisje. Ik kan wel op forum tab klikken waar ik dan dus al ingelogd ben.

Ik kan sowieso niet reageren op de FP. Al ben ik ingelogd. Ik kan dan ook niet uitloggen. Kan wel weer op de inlogbutton klikken maar dan gebeurt er niks. Op FP staat mn forum naam maar met een rood kruisje. Ik kan wel op forum tab klikken waar ik dan dus al ingelogd ben.
Dat is een vreemde case, niet op de FP kunnen inloggen maar wel hier op het forum. Ik ga dat maandag bij de techneuten navragen. Wel een vraag: heb je iets met cookie/trackers/adblockers ingesteld? Dat helpt het inloggen zeker op de FP niet.

Wat heeft een adblocker met inloggen te maken?
Dan was het altijd een probleem geweest met inloggen, niet allee nu. ;)

En ja, ik snap dat AutoWeek liever geen adblockers ziet...

Wat heeft een adblocker met inloggen te maken?
Dan was het altijd een probleem geweest met inloggen, niet allee nu. ;)

En ja, ik snap dat AutoWeek liever geen adblockers ziet...
Er kan code inzitten die het inloggen moeilijker maakt (bijvoorbeeld geen cookies o.i.d. schrijven). Dergelijke gevallen zijn nogal eens n=1 vanwege juist een spcifieke combinatie van browser, instellingen en dergelijke. Voor inloggen hebben we overigens een apart topic.

Goed nieuws: het issue met de database voor nieuws en reacties op de FP is opgelost.

Terug
Bovenaan