Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de R4 gisteren voor 't eerst "in het wild" gezien. Ik vind wanneer je de wagen ziet rijden veel meer trekken van de oude Renault 4 heeft dan wanneer je de foto's ziet.Hopelijk gaan we de Renault 4 snel meer zien op de weg net als de 5, ik vind het een leuk ding.![]()
De R4 heb ik helaas nog niet gezien. De R5 wel. Voor wat meer ruimte moet je echt bij de R4 zien en de testen van de R4 zijn goed te noemen.Ik heb de R4 gisteren voor 't eerst "in het wild" gezien. Ik vind wanneer je de wagen ziet rijden veel meer trekken van de oude Renault 4 heeft dan wanneer je de foto's ziet.
Is absoluut een leuke wagen.
Van buiten zeker maar van binnen een klap in mijn gezicht. Niet zo zeer de indeling maar wel de gebruikte materialen.Gisteren bij een Renault dealer ook even een 4 bewonderd, in het echt zeker ook een leuke auto om te zien.
Van buiten zeker maar van binnen een klap in mijn gezicht. Niet zo zeer de indeling maar wel de gebruikte materialen.
In het laatste nummer (afgelopen week op de mat) is een vergelijkende test tussen de Renault 4 E-TECH en de Mini Aceman. Op gebied van afwerking over de 4: "geheel voelt degelijk aan, is bovengemiddeld fraai afgewerkt". Ik neem aan dat de test wel binnenkort met video online zal komen.bij de meeste testen word dit juist als een sterk punt gezien. Voor hetcool: segment, mooie materialen, knopjes voor de belangrijkste dingen, met 1 druk de persoonlijke veiligheidssystemen in en uit schakelen, google automotive multimedia, goede stoelen. Er zijn hier en daar best kritische noten voor de 4 maar de pers is juist op het interieur lovend. Misschien een budget uitvoering waarbij goedkopere materialen zijn gebruikt?
Ik rij met een Ford Kuga, hoger segment en prijsklasse. Ik vind de afwerking van de R4 niet bovengemiddeld. Sterker nog, ik vind het wat tegenvallen als ik kijk naar de prijs. Maar beleving kan verschillen en ik vind Renault een sympathiek merk. Daar ligt het dus niet aan.bij de meeste testen word dit juist als een sterk punt gezien. Voor hetcool: segment, mooie materialen, knopjes voor de belangrijkste dingen, met 1 druk de persoonlijke veiligheidssystemen in en uit schakelen, google automotive multimedia, goede stoelen. Er zijn hier en daar best kritische noten voor de 4 maar de pers is juist op het interieur lovend. Misschien een budget uitvoering waarbij goedkopere materialen zijn gebruikt?