Oke hier wat meer details:
Ik vermoed op basis van uiterlijk werden er opmerkingen gemaakt over soort auto dat ik zou zoeken (pittig, snel optrekken, mooie vormgeving) terwijl ik al duidelijk had aangegeven aan welk type ik zat te denken en waarom. Het kwam dus ook erg pusherig over. Vervolgens werd er ik denk 3-5x aangeboden dat ze wel mee wilden met een proefrit omdat ik niet zo bekend ben in de regio. Er was wel een mooi prijsje te regelen (ik had nog nergens om gevraagd), ik heb uiteindelijk gewoon de prijs betaald waarvoor die aangeboden werd (komt dus over als beetje valse belofte, ik hou sowieso niet van onderhandelen, kan het ook niet). Na 2 maanden brandde er een lampje en kon ik hem terugbrengen voor reparatie. Ik kreeg een vervangende auto voor 1 dag, maar paar weken later plotseling een rekening ervoor terwijl daar niets van te voren over gezegd was. Toen ik daar via de mail een vraag over stelde kreeg ik een dreigement met incassobureau.
Ik heb dit alles samengevat als 'vervelende behandeling', ik wou gewoon een occassion kopen zonder gedoe.
Ik denk dat Renault-dealer van het jaar misschien meer iets zegt over verkochte aantallen dan over de service. Maar ik kan het mis hebben, ik weet niet of het een echte competitie is en hoe Renault Nederland tot de winnaar komt.