MWH
Kilometervreter
Hetzelfde als Vito/V-klasse, Vivaro/Zafira Life of Combi/Multispace, zoals hierboven ook besproken.MCDubbellU zei:Alleen wat is het verschil met een personenbus en MPV-versie precies?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hetzelfde als Vito/V-klasse, Vivaro/Zafira Life of Combi/Multispace, zoals hierboven ook besproken.MCDubbellU zei:Alleen wat is het verschil met een personenbus en MPV-versie precies?
zoals hierboven ook besproken.
MCDubbellU zei:zoals hierboven ook besproken.
Lees gewoon eens goed wat ik zei...
- bestelwagen
- personenbus
- MPV-versie
Dat zijn drie uitvoeringen. Bestelwagen spreekt voor zich, de rest lijkt me natuurlijk waar mensen kunnen zitten zoals de Kangoo Family. Wat is dan het verschil tussen een personenbus en MPV-versie?
929V6 zei:MWH zei:Volgens mij is dat onderscheid tussen eenvoudige en luxe personenversie nieuw voor deze klasse, maar daarin kan ik me vergissen.
Dat onderscheid is er al geweest zolang het ludospace-concept bestaat. De Berlingo was er in het begin ook al als doelmatige Combi en als luxueuze Multispace.
MWH zei:Conclusie uiteindelijk: Het worden een utilitaire en een luxe personenvariant. Zo'n onderscheid bestaat al bij allerlei andere personenbussen, waarvan ik een paar voorbeelden noemde. Ten overvloede: Die bussen zijn dus onder hun 'bestelwagennaam' verkrijgbaar als personenvariant, en als extra luxe MPV-variant.
Moderator
Ah, had ik dat even gemist? Ik zie het nu hierboven, maar in het blad is het iets anders vermeld.MWH zei:Hoezo? Dat heeft AW vanaf het begin al gezegd hoor, ook in het digitale artikel.Barri zei:In de gedrukte AW stond weer dat de goedkoper personenversie wel naar NL komt. Vreemd...
Rutger DC zei:Verwarring alom.
MWH zei:Conclusie uiteindelijk: Het worden een utilitaire en een luxe personenvariant. Zo'n onderscheid bestaat al bij allerlei andere personenbussen, waarvan ik een paar voorbeelden noemde. Ten overvloede: Die bussen zijn dus onder hun 'bestelwagennaam' verkrijgbaar als personenvariant, en als extra luxe MPV-variant.
Je bedoelt dan dat de Express (MPV) de meer utilitaire en de Kangoo (MPV) de luxe personenvariant is, toch? De Kangoo zelf is er toch niet in een duidelijk verschillende utilitaire en luxe personenwagenvariant?
AW zei:Bedrijfswagenversies in personentrim en als bestelauto
Ook hoogwaardiger uitgevoerde 'MPV'-versies van Kangoo en Express, maar niet voor Nederland
Rutger DC zei:De teksten van AW, daar valt een hoop van te vinden.
Het lijkt er idd soms op dat men (LK) begint met typen, zonder de tekst goed te hebben overdacht.
MCDubbellU zei:Wat is het verschil dan? Alleen mooiere materialen dashboard en hogere uitrusting of ook echt andere stoelen, mooie afwerking van het dak, raamstijlen ed?
- Open Sesame in Nederland niet toegestaan
Joop 5528328 zei:- Open Sesame in Nederland niet toegestaan
Vreemd minpunt, wat kan de Kangoo daar aan doen?
929V6 zei:Heb je niet de nieuwe Renault Express gezien, Durashift? (..).