Renault Zoe 2019 navigatie

Renault Zoe 2019
Heeft alleen Android auto echter wil ik graag mijn iPhone aansluiten. Dus Apple CarPlay.
Iemand die een mogelijkheid ziet!?
Alt. Kopen van een Android telefoon. Het gaat hoofdzakelijk om googlemaps te gebruiken.
Het navigatiesysteem van de Zoe werkt nog op een geheugenkaartje en moet elk jaar nieuw gekocht worden. Daarnaast heeft die geen mogelijkheden tot realtime filemeldingen.

2019 is precies het jaar van de facelift. Heb je een 'nieuwe' Zoe of een van voor de facelift? Op het R-Link 2 systeem kun je (bedraad via de USB media-ingang) CarPlay gebruiken. Anders kun je kijken naar een CarPlay dongel die je op de USB-ingang aansluit. Wellicht kan @Magnifieke malloot meedenken?

2019 is precies het jaar van de facelift. Heb je een 'nieuwe' Zoe of een van voor de facelift? Op het R-Link 2 systeem kun je (bedraad via de USB media-ingang) CarPlay gebruiken. Anders kun je kijken naar een CarPlay dongel die je op de USB-ingang aansluit. Wellicht kan @Magnifieke malloot meedenken?
Ik heb mij hierin een tijdje verdiept voor onze Zoë, zit standaard niks op. Uiteindelijk zo gehouden, ik gebruik de navigatie op mijn telefoon, die zit in een houder.
Ik denk dat TS de facelift heeft, of iemand heeft AA er al opgezet. Even kijken op het Renault forum, zijn ook wel handige mensen die het via MP aanbieden om te installeren

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan