Rivian R2 - configuratie

Engineer2

Asfaltkampioen
Ik heb al eens de kans gehad een Rivian R1T te rijden en was onder de indruk. Maatje te groot, zwaar en ongevoelig wat mij betreft maar verder echt kloppend. Met de R2 is het een Europees formaat geworden, wat lichter en de reviews over het rijgedrag en comfort zijn lovend. En natuurlijk dat inschuivende achterraam.
De R2 is tenminste duidelijk geen opgehoogde hatchback.

bg-studio_exp-cbl_int-pcc.webp

bg-studio_int-pcc.webp

Een licht interieur is wel nodig wat mij betreft

angle-0_bg-studio_bld-prm2_exp-cbl_whl-20b.webp

Waar ik de R1S toch in het groen het mooist vind is op de R2 daarnaast ook dit blauw een heel mooie keuze.

Qua configuratie zou ik de Performance aan mij voorbij laten gaan, maar de Premium heeft alles al wat je wil hebben en ook AWD.

Ik heb al eens de kans gehad een Rivian R1T te rijden en was onder de indruk. Maatje te groot, zwaar en ongevoelig wat mij betreft maar verder echt kloppend. Met de R2 is het een Europees formaat geworden, wat lichter en de reviews over het rijgedrag en comfort zijn lovend. En natuurlijk dat inschuivende achterraam.
De R2 is tenminste duidelijk geen opgehoogde hatchback.

bg-studio_exp-cbl_int-pcc.webp

bg-studio_int-pcc.webp

Een licht interieur is wel nodig wat mij betreft

angle-0_bg-studio_bld-prm2_exp-cbl_whl-20b.webp

Waar ik de R1S toch in het groen het mooist vind is op de R2 daarnaast ook dit blauw een heel mooie keuze.

Qua configuratie zou ik de Performance aan mij voorbij laten gaan, maar de Premium heeft alles al wat je wil hebben en ook AWD.
Bijzonder. Voor een idee: wat gaat jouw configuratie op de factuur aan getal geven?

Persoonlijk vind ik de R2 ook heel erg interessant maar zou hem zelf in het groen nemen met licht interieur.

Ik kom op ongeveer USD 60,000 uit, omgerekend 52,000 euries. Zal vast en zeker nog wel het e.e.a. bijkomen mocht hij hier ooit verkocht gaan worden.

Rivian-R2.jpg

Ik zou voor de auto van de OP gaan, maar dan met de wielen van JL86. Klaar.
Is ook niet zoveel te kiezen bij deze auto :)

Terug
Bovenaan