Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De kiezeltjes liggen blijkbaar minder lekker dan het smalle betonnen randje.
Het was redelijk gemakkelijk terug te klikken en als je dan de achterklep met niet te hard (zachtjes) dicht doet, blijft het ook wel zitten. Viel per saldo dus mee.Heb je ductape in huis? Plak dat over het plaatje. De uitlener zal je dankbaar zijn.
Proberen kan altijd! “Als je niet schiet kun je niet scoren."Zou het de moeite lonen de leasemaatschappij te bellen en het hogere verbruik terug te claimen?![]()
En @ak2 We willen het nog even aankijken, we zagen nu namelijk wel reguliere verbruikscijfers. Contact opnemen met de leasemaatschappij is inderdaad een volgende stap.4 augustus is echt een bizar lange tijd wachten voor iets dat waarschijnlijk voor hen vrij eenvoudig is uit te lezen! Heb je niet een handige Autoweek-redacteur met een OBD2-poortscanner die je kan assisteren?![]()
Ik vermoed het… ik ben denk ik één van de drie mensen die erop let.Dat dachten ze bij de dealer zeker ook![]()
Had ze hem niet klaargelegd voor je, kopje koffie erbij...Normaal heeft Mrs nauwelijks interesse in de gedrukte variant van AutoWeek maar toen ik vanmiddag terugkwam laag het nieuwe nummer open... Dus toch?![]()
Haha, nee zou ik wel willenHad ze hem niet klaargelegd voor je, kopje koffie erbij...