Roest Peugeot 5008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschuwing aangaande de service Stellantis groep!!
Peugeot 5008 gekocht in 2022 bij x in Lelystad vertoond roestplekjes onder de lak op de motorkap.
Stellantis andwoord dat garantie na 2 jaar is verlopen. 12 jaar lakgarantie op roest van binnenuit geldt voor de carrosserie en ja daar hoort de motorkap niet bij ?? X doet er verder ook niets mee. veel pleziet met uw auto verder..... Echt? anno 2026?
Schijnt niet zo lekker te gaan met de Stellantis groep.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan het niet door steenslag, dus van buitenaf, komen?

Volgens mij is het ook zo dat je voor de lakgarantie periodiek een inspectie moet laten doen door de dealer?
Althans, dat herinner ik mij wel van vroeger. Kan veranderd zijn.

Ik ben er wat klaar mee, de “Net Instappers” die hier een merk / garage in een slecht daglicht stellen zonder veel onderbouwing. De zoveelste weer recent.
Is dat een vervelend probleem voor jou als eigenaar, natuurlijk en het hoort niet “tenzij” slecht herstelde ongeval schade die je vooraf niet wist etc. En dan nog. Ga met die mensen in overleg ipv het hier te proberen uitvechten.

Vervelend natuurlijk. Kun je een foto toevoegen en laten weten hoe we je kunnen helpen? Inderdaad, net als @Niseko - het is beter om hierover met de verkoper in gesprek te gaan dan alleen de melding hier te doen zonder een hulp/meedenkvraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan