406c
Asfaltkampioen
Als er 1 configurator is waar je lekker los kan gaan met het personaliseren van een wagen dan is het wel bij Rolls Royce. Wanneer je de interieur kleurstelling op bespoke zet kun je voor elk paneeltje aangeven welke kleur het moet zijn. Bij de Phantom nog wat uitgebreider dan bij de Ghost maar omdat ik errormeldingen bij de Phantom kreeg ben ik voor de Ghost gegaan. Daarnaast vind ik de Ghost ook iets prettiger op het netvlies.
Omdat de lengte geen probleem in de garage is van je miljoenenvilla kun je meteen maar beter voor de extended gaan. Ik heb gekozen voor adriatic blue voor het exterieur, wat bijna tegen groen aan zit. Two-tone vond ik wat overdreven maar de zilveren motorkap vind ik wel wat hebben. Tezamen met een zilveren coachline en ietwat ingetogen zilveren wielen vind ik dat een mooie balans tussen protserig en, zover het voor een Rolls kan, ingetogen.
Voor de binnenkant een combinatie van Armagnac- en Roseleaf leder tezamen met burrwalnut inleg met transition lacquer.
Ik ben heel benieuwd naar hoe jullie Roll'sen er uit zien
Omdat de lengte geen probleem in de garage is van je miljoenenvilla kun je meteen maar beter voor de extended gaan. Ik heb gekozen voor adriatic blue voor het exterieur, wat bijna tegen groen aan zit. Two-tone vond ik wat overdreven maar de zilveren motorkap vind ik wel wat hebben. Tezamen met een zilveren coachline en ietwat ingetogen zilveren wielen vind ik dat een mooie balans tussen protserig en, zover het voor een Rolls kan, ingetogen.
Voor de binnenkant een combinatie van Armagnac- en Roseleaf leder tezamen met burrwalnut inleg met transition lacquer.
Configure your perfect Rolls Royce
Configure your perfect Rolls Royce
configure.rolls-roycemotorcars.com
Ik ben heel benieuwd naar hoe jullie Roll'sen er uit zien