roy data

zoefff

Wegverkenner
Ik weet dat ik ongeveer 18 of 19 schadevrije jaren hebt opgebouwd maar zou dit graag precies willen weten maar weet niet goed op welke wijze ik dat zou kunnen doen, wellicht heft iemand daar een goed tip over.
Indien ik b.v. roydata in de zoekmachine typ dan gebeurt er niks!

Ben benieuwd.

Ik laat het je weten, ff kijken of dit mij lukt.
Ja, je hebt gelijk, het staat erin vermeld, roydata is dan denk ik een systeem waarin een particulier niet in kan kijken en ben je dus afhankelijk van de eerlijkheid desbetreffende verzekeringsmaatschappij.

Ja, je hebt gelijk, het staat erin vermeld, roydata is dan denk ik een systeem waarin een particulier niet in kan kijken en ben je dus afhankelijk van de eerlijkheid desbetreffende verzekeringsmaatschappij.

Roy data staan enkel schade vrije jaren in die niet in gebruik zijn bij een verzekeraar. Pas als jij je polis beëindigd dan zet je verzekeraar de schade vrije jaren in de database, tot die tijd kun je ze terugvinden op je polis/in je online omgeving.

Of je eigen administratie bijhouden.... Klinkt misschien flauw maar een goede eigen administratie is wel de beste en betrouwbaarste bron.

Of je eigen administratie bijhouden.... Klinkt misschien flauw maar een goede eigen administratie is wel de beste en betrouwbaarste bron.
Dat vind ik in dit geval best lastig doordat ik een aantal keren ben overgestapt naar een andere auto verzekeraar en je verliest daarbij wellicht een aantal opgebouwde schadevrije maanden doordat ik ervanuit ga dat je bij de nieuwe weer opnieuw gaat opbouwen/tellen! (of is dat niet zo)

B.v. bij een provider/energie/zorg verlener vind ik dit veel transparanter.

Precies, soms kennen verzekeraars bij overstappers "commerciële kortingen" toe, extra schadevrije jaren, die niet meetellen in de daadwerkelijk schadevrije jaren. Anders even met de verzekeraar/tussenpersoon bellen.

Terug
Bovenaan