RoyR's winterproject Subaru Justy AWD

• Onderwerp starter Onderwerp starter RoyR
  • Startdatum Startdatum

RoyR

Wegverkenner
Na een moeilijke periode in de prive sfeer, was ik opzoek gegaan naar een afleiding, bezigheden en weer wat toekomstplannen..

Opzoek gegaan na een goedkope 4x4/awd, die beetje speciaal is, leuk en goedkoop om er bij te hebben. Eerst had ik Renault Kangoo 4x4 grijs kenteken bijna gekocht maar helaas is dat niet doorkunnen gaan.

Toen toevallig op de Subaru Justy uitgekomen. Is het super mooi? Nee, is het snel, niet super maar het gaat. Is er iets tofs van te maken voor niet al te veel geld. Zeker!

De auto..

2006 Subaru Justy awd
1.3 16v 93pk
Elektrische ramen voor, mistlampen, airco en een trekhaak! :p
De auto is in erg nette staat en maar 115.000km..
20260907-192526.jpg
20260907-192422.jpg

DE plannen! beetje een budget offroader, uiteraard het is geen jeep maar leuke zandwegen/ boswegen in de Ardennen gaat prima te doen zijn.
A/T bandjes en een dakrekje met wat lampjes, voor de rest zien we wel. Heeft heeft geen haast.

Ik ben benieuwd, dit zijn best leuke plannen! In Nederland gekocht en straks op Belgische platen?

Ziet er leuk uit als plan! Veel plezier/succes ermee en laat ons zeker meekijken met de vorderingen!

Vandaag opgehaald!

105km terug gereden, ik ben auto's gewoon van duurdere klasse maar dit rijdt niet eens zo gek. Rijdt wel geinig met 94pk in zo een koekblikkie.

Deze week even de import procedure doen.
Ik moet wel even een ander setje wielen regelen voor de keuring, deze zijn wat te breed.

20260912-130944.jpg

20260912-131022.jpg

Terug
Bovenaan