Guydutchie
Startmotor
Net als veel autoliefhebbers bezit ik - naast mijn daily drive - nog twee autootjes. Niet heel bijzondere auto’s maar ik ben er wel zuinig op. De ene heb ik 7,5 jaar de andere bijna 5 jaar. Helaas is het jaarlijks terugkerende moment van onderhoud en APK bij de merkdealer mijn zorg geworden. Waarom? Omdat de kleine merkdealers van beide merken inmiddels zijn opgegaan in grote onpersoonlijke multimerk dealerbedrijven. Het is sws al een hele toer om tijdig een afspraak te kunnen maken. Als ik op de dag van de afspraak de overvolle parkeerterreinen op rij, dan krijg ik helemaal de kriebels. Wat een drukte. Er is bijna geen fatsoenlijke plek te vinden. Vind ik wel een plek waar ik de deuren van mijn roadster voldoende ver kan openen zonder schade en houdt de monteur daar ook rekening mee, zijn ze hier wel zuinig op mijn auto, als ie klaar bellen jullie dan ook meteen want dan wil ik ‘m graag direct weer ophalen, en begrijpen jullie wel dat dit piep kleine autootje voor mij meer waarde heeft dan de dagwaarde. Kortom stress.
Na de beurt krijg ik een enqueteverzoek toegestuurd waarop ik mijn stress steevast probeer uit te drukken. Aan het einde nog de vraag of ik evt bereid ben tot nader contact. Ook daarop antwoord ik bevestigend. Ik ben nog nooit teruggebeld of benaderd.
Mede autoliefhebbers, herkennen jullie dit ook en wat doen jullie hiermee, hoe gaan jullie hiermee om?
Na de beurt krijg ik een enqueteverzoek toegestuurd waarop ik mijn stress steevast probeer uit te drukken. Aan het einde nog de vraag of ik evt bereid ben tot nader contact. Ook daarop antwoord ik bevestigend. Ik ben nog nooit teruggebeld of benaderd.
Mede autoliefhebbers, herkennen jullie dit ook en wat doen jullie hiermee, hoe gaan jullie hiermee om?