Raymond 6782764

Startmotor
Van de week helaas schade gereden (eigen schuld): bocht te kort genomen en met de rechterachterkant een betonnen afscheiding geraakt. Voor zover ik kan zien: schade op de rechterachterdeur, -portier (2x) en de velg. Heeft iemand een idee hoe groot de reparatiekosten zullen zijn? Ik kan het verhalen op mij verzekering zonder financiele gevolgen (alleen terugval in tredes), maar wellicht i het verstandiger dit zelf te betalen bijv. via ANWB kleine schadereparaties?https://photos.app.goo.gl/tQvEV8muca7tgEBt9

Je kunt de foto's laten beoordelen via Fixico, dan krijg je van diverse schadeherstellers vrijblijvend een prijsopgave. Het loont wel een paar dagen te wachten, dan komen de goedkopere herstellers ook op de proppen, is mijn ervaring. Nota bene niet je telefoonnummer opgeven want dan hangen allerlei toko's meteen aan de lijn (tenzij je dat graag wilt natuurlijk).

Of je er nou wel of niet gebruik van maakt, je hebt dan wel een idee van het kostenplaatje.
Succes!

Je kunt de foto's laten beoordelen via Fixico, dan krijg je van diverse schadeherstellers vrijblijvend een prijsopgave. Het loont wel een paar dagen te wachten, dan komen de goedkopere herstellers ook op de proppen, is mijn ervaring. Nota bene niet je telefoonnummer opgeven want dan hangen allerlei toko's meteen aan de lijn (tenzij je dat graag wilt natuurlijk).

Of je er nou wel of niet gebruik van maakt, je hebt dan wel een idee van het kostenplaatje.
Succes!
Mmm, telefoonnummer is helaas verplicht....

De schade op zich stelt niet veel voor. Wij zien ze vrijwel dagelijks zo eigenlijk....... Het probleem is dat het over 3 panelen gaat, deur, achterscherm en bumper. De deur moet je spuiten, het scherm deels (tot een contourlijn) en de bumperhoek rechts. Nu zie ik alleen maar foto's , maar een voorzichtige schatting..........800 tot 1000 euro. Kan bij live inspectie ook nog iets tegenvallen maar daar reken ik niet op.

Terug
Bovenaan