Bij AutoWeek zijn we goed in het testen van auto’s. We weten alles van rijeigenschappen, gebruiksgemak en prestaties. Maar wat we onmogelijk kunnen testen is hoe een auto zich op lange termijn houdt. Maar dat kun jij wel. Deel je ervaringen op deze site! 45.000 mensen gingen je voor. Mensen die een auto een tijd lang gebruiken en zo nu en dan even een update geven van bijzonderheden. Dat kunnen mankementen of andere malheur zijn, maar ook ervaringen met het dealernetwerk of juist dingen waarover je enorm tevreden bent.
We willen het aantal reviews nog verder laten groeien om nóg meer mensen te helpen. Ga daarvoor naar deze pagina en volg het stappenplan. Om de inspiratie nog wat verder op te wekken verloten we tijdelijk een paar mooie prijzen onder de reviews die tussen 25 augustus en 19 oktober worden geplaatst of bijgewerkt.
2) Eenmaal ingelogd, kies je bij ‘Je naam’ in het menu (rechts in de zwarte balk op de plaats bovenin de pagina waar eerder inloggen stond) voor de optie ‘Mijn Auto’s/Reviews’. Hiermee krijg je jouw auto’s te zien.
3) Heb je een nieuwe auto die je wilt toevoegen? Klik dan op de knop ‘Auto Toevoegen’ en volg de stappen. Hier geef je onder andere aan in welk jaar je de auto hebt gekocht / afgeleverd gekregen en met welke kilometerstand. Je kunt ook een (vorige) auto invoeren die je eerder hebt gereden.
Het lijkt op Mijn Auto maar een review is meer een beschrijving dan een beleving... er kijken per maand wél duizenden mensen naar die op zoek zijn naar een andere auto. Ze zijn erg blij om te kunnen lezen hoe een auto in de praktijk bevalt. Dus zelfs als je 'Mijn Auto' bijhoudt, dan is een review nog altijd een dankbare toevoeging (voor mensen die niet altijd op het forum actief zijn maar dat wellicht wél kunnen worden!).
We willen het aantal reviews nog verder laten groeien om nóg meer mensen te helpen. Ga daarvoor naar deze pagina en volg het stappenplan. Om de inspiratie nog wat verder op te wekken verloten we tijdelijk een paar mooie prijzen onder de reviews die tussen 25 augustus en 19 oktober worden geplaatst of bijgewerkt.
Stappenplan
1) Je begint met inloggen op autoweek.nl. Dat doe je door rechtsboven op ‘Inloggen’ te klikken. Als je al een DPG Media-account hebt, dan word je vaak al automatisch ingelogd.2) Eenmaal ingelogd, kies je bij ‘Je naam’ in het menu (rechts in de zwarte balk op de plaats bovenin de pagina waar eerder inloggen stond) voor de optie ‘Mijn Auto’s/Reviews’. Hiermee krijg je jouw auto’s te zien.
3) Heb je een nieuwe auto die je wilt toevoegen? Klik dan op de knop ‘Auto Toevoegen’ en volg de stappen. Hier geef je onder andere aan in welk jaar je de auto hebt gekocht / afgeleverd gekregen en met welke kilometerstand. Je kunt ook een (vorige) auto invoeren die je eerder hebt gereden.
Het lijkt op Mijn Auto maar een review is meer een beschrijving dan een beleving... er kijken per maand wél duizenden mensen naar die op zoek zijn naar een andere auto. Ze zijn erg blij om te kunnen lezen hoe een auto in de praktijk bevalt. Dus zelfs als je 'Mijn Auto' bijhoudt, dan is een review nog altijd een dankbare toevoeging (voor mensen die niet altijd op het forum actief zijn maar dat wellicht wél kunnen worden!).