Scout Traveler & Ranch (VS)

MCW 41

Petrolhead
scout-traveler-and-terra-concepts.jpg

scout-traveler-concept.jpg

Scout-Terra-And-Traveler-SUV-00018.webp

scout-terra-concept.jpg

scout-terra-concept.jpg

scout-terra-concept.jpg

scout-terra-concept.jpg

Scout-Terra-EV-37.webp

Scout-Terra-EV-38.webp

• Volkswagen’s revived Scout brand has revealed the Traveler SUV and Terra pickup.
  • Both models are expected to start from under $60,000 when they hit the road in 2027.
  • BEV versions will have up to 350 miles of range while the EREV will be good for over 500 miles
Nog net geen productiemodellen. Ik gok dat verlichting nog iets zal veranderen

De International Harvester Scout:

1973-International-Scout-II-780x468.jpg

1973-International-Scout-II-3-780x468.jpg

1973-International-Scout-II-2-780x468.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er aardig uit. Edoch, mooie plannen maar eerst zien dan geloven. VW zit ook in zwaar weer en dit soort hobby dingen zijn dan als kiespijn. Zal mij niet verrassen als binnen 3 maanden gemeld wordt dat het even de ijskast ingaat. Of je hoort er niks meer van.

Heel geslaagd, vooral die Traveller! Die zou ik ook best graag maar Europa zien komen, maar als het alleen al zo lang duurt tot de productie van start gaat...

Dit lijkt haast een zwaar gemodificeerde Rivian..
Volkswagen heeft banden met Rivian, dus daar zit wel een link.

Als je echter naar oude Scouts kijk, zie je wel waar de inspiratie vandaan kwam. Zelfs de oplopende lijn bij de achterste zijramen komt overeen.

Leuke modellen! Zou ik me best in kunnen zien rijden.

Volkswagen heeft banden met Rivian, dus daar zit wel een link.

Als je echter naar oude Scouts kijk, zie je wel waar de inspiratie vandaan kwam. Zelfs de oplopende lijn bij de achterste zijramen komt overeen.

Leuke modellen! Zou ik me best in kunnen zien rijden.

Eigenlijk wel interessant, inderdaad; VAG heeft net een hele zwik aandelen Rivian gekocht en lijkt er nu vol mee te gaan concurreren?

Hoe meer ik over dit merk te weten kom hoe enthousiaster ik er over ben, alleen zie ik er niet echt een sterke toekomst in voor Europa.
Het platform is een mix van Rivian en VW maar het metaalwerk is wel uniek en zwaarder gebouwd dan een Rivian.

Hoe meer ik over dit merk te weten kom hoe enthousiaster ik er over ben, alleen zie ik er niet echt een sterke toekomst in voor Europa.
Het platform is een mix van Rivian en VW maar het metaalwerk is wel uniek en zwaarder gebouwd dan een Rivian.
208" is wat groot voor de Europese straten. Maar ik zie nog wel een kortere uitvoering naar de eu komen.
Wel echt een gaaf ding, met eindelijk eens een modern interieur wat wel leuk is. Met knoppen

Ontzettend gaaf model, vooral die SUV! Ik zie liever dit soort auto’s incl Rivian naar Europa komen dan zoveelste Chinees die weer op alle andere lijkt.

Zeker leuk! Maar een REX klinkt echt bizar voor een auto die pas over een paar jaar uitkomt. Och, anderzijds, ik stel me tegenwoordig zoveel vragen bij ontwikkelingen van ICE's.

Geen idee wat een REX is maar vind de auto echt helemaal top. Het mooie en sfeervolle interieur doet daar een schep bovenop.

Terug
Bovenaan