Skoda Karoq - Configuratie

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Eens een andere auto configureren, en deze keer de Skoda Karoq. Hiervan neem ik de Business Edition Ultimate (een van de twee mogelijkheden) in de kleur rood.
20260826-Skoda-Karoq.png

Ik ben niet zo van de 'spiegeltjes en kraaltjes', dus de opties die ik erbij doe zijn
  • Winterpakket plus (verwarmde stoelen voor en achter én verwarmbare voorruit)
  • Middenconsole met 230V contact en USB-aansluiting achter (handig)
Daarmee komt het totaalplaatje voor deze auto op 46.780 euro.

Maar als je een andere uitvoering wil (vroeger was er meer keuze), sneller of goedkoper zoekt: dan zijn er nog altijd de Skoda Karoq occasions op AutoWeek.nl.

Laatst bewerkt:
Ik weet van een collega nog dat hij een dikke sportline 1.5 TSI voor 36K had. Je zou verwachten dat dit model aan het einde wel een sterke aanbieding zou zijn maar 46K is wel serieus veel.

Ik vind stiekem de Laurin & Klement en die Scout uitvoeringen wel mooi, maar die zullen vast al uit het gamma zijn

1920_180731-the-new-skoda-karoq-scout-1.jpg

Edit; ja is er al uit

Ik weet van een collega nog dat hij een dikke sportline 1.5 TSI voor 36K had. Je zou verwachten dat dit model aan het einde wel een sterke aanbieding zou zijn maar 46K is wel serieus veel.

Ik vind stiekem de Laurin & Klement en die Scout uitvoeringen wel mooi, maar die zullen vast al uit het gamma zijn

1920_180731-the-new-skoda-karoq-scout-1.jpg

Edit; ja is er al uit
Het verbaasde me dat er eigenlijk maar twee basisuitvoeringen zijn.

Terug
Bovenaan