Marc
Net ingestapt
Na lang wikken en wegen en wat gesprekken met mijn werkgever eruit dat het mogelijk is om mijn leasebudget uit te laten keren. Nu heb ik behoorlijk wat rond gezocht en proefgereden en ben ik er uit dat het voor mij een goede keuze is om een plug-in te gaan rijden ivm een hoop korte afstanden (<40km). Ik wil nog wel een beetje 'leuk' rijden en ben daarmee uitgekomen bij de Skoda Octavia RS 1.4 PHEV. Nu is het alleen zo dat de hatchback/limousine versie niet geleverd is in Nederland en daarmee ook niet te krijgen als occasion. In Duitsland is dit wel het geval en ik heb contact gelegd voor onderstaande auto:
www.gelderundsorg.de
De auto heeft alle opties die ik zoek en is goed geprijsd. Nu heb ik een aantal importbedrijven benaderd maar die zijn allemaal te druk voor aankoopkeuringen/het import proces uit handen nemen. Ik sta er best voor open om dit zelf te doen maar mijn belangrijkste probleem is de combinatie van het niet Duits kunnen spreken en geen idee hebben hoe ik er voor zorg dat ik geen kat in de zak koop. Ik heb al contact gehad met de dealer waar deze te koop staat (wordt ook enorm positief beoordeeld) en heb een compleet rapport met km-historie en onderhoud en dat ziet er allemaal goed uit. Het voelt alleen alsnog alsof ik totaal 'blind' een keuze ga maken, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Of is het gewoon een must om eerst die kant op te rijden en een proefrit te maken (is helaas wel 6 uur enkele reis).
Alvast bedankt voor de reacties!
AVEMO Group
Die AVEMO Group ist dein Mobilitätsdienstleister vom Taunus bis nach Franken. Entdecke unsere Angebote zum Fahrzeugkauf und -service.
De auto heeft alle opties die ik zoek en is goed geprijsd. Nu heb ik een aantal importbedrijven benaderd maar die zijn allemaal te druk voor aankoopkeuringen/het import proces uit handen nemen. Ik sta er best voor open om dit zelf te doen maar mijn belangrijkste probleem is de combinatie van het niet Duits kunnen spreken en geen idee hebben hoe ik er voor zorg dat ik geen kat in de zak koop. Ik heb al contact gehad met de dealer waar deze te koop staat (wordt ook enorm positief beoordeeld) en heb een compleet rapport met km-historie en onderhoud en dat ziet er allemaal goed uit. Het voelt alleen alsnog alsof ik totaal 'blind' een keuze ga maken, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Of is het gewoon een must om eerst die kant op te rijden en een proefrit te maken (is helaas wel 6 uur enkele reis).
Alvast bedankt voor de reacties!