Sloperijfoto's, deel 3

Astrawez zei:
Als ik het goed heb is dat "classicfinds" hier op het forum. Hij is DAF liefhebber en wil natuurlijk nog wat delen proberen te redden.

Klopt inderdaad. En ik heb idd geen naamsvermelding gedaan. Want ik ken zijn naam niet, enkel Danny1995. En ik ga er toch voorzichtig van uit dat hij zo niet door het dagelijks leven gaat. Het was dus geen verkeerde intentie hoor, ik ben hem enkel dankbaar voor de foto's. Ik zelf kan daar niet gaan kijken, en wilde inderdaad proberen om nog wat te laten redden op deze wijze. Hij staat er overigens nog wel. Hij staat nu op marktplaats voor onderdelen bij hun advertenties. En daar ligt hij zonder wielen op een andere wagen. Op deze wijze heb ik trouwens al een keer de bruine daf combi van de sloop weten te krijgen. Die is nu weer ergens bij een daf liefhebber gekomen. Ook door het door linken van de info van hier. Ik had nog niet gereageerd op de berichten, omdat ik niet altijd online ben helaas.

Astrawez zei:
D' oh zei:
Het was dan ook deels een grapje met serieuze ondertoon. :)

Het is ook zeker goed wat je doet! Ik wordt er ook regelmatig mee geconfronteerd dat ik foto's van mij op marktplaats of andere sites tegen kom. En dan is vaak mijn naam ook nog weg gepoetst. Ook hier lijkt de naam te zijn weg gehaald (of het is weg gevallen, dat kan ook). Een vermelding was opzich wel op zijn plaats geweest, al is de intentie van de plaatser wel goed.

Zal vermoedelijk weg gevallen zijn. Ik zou niet eens weten hoe ik het moest doen dat weg poetsen. Ik ben echt a technisch op computer gebied.
ha ha ha o_O

Op marktplaats verkoopt iemand steeds kentekens met "onredbare carrosserie of onredbare bodem" die gebruikt regelmatig foto's van mij, die ik maakte van Chatillon. Ik kan er eigenlijk niet echt mee zitten. Maar kan me voorstellen dat mensen zo iets niet fijn vinden.

D' oh zei:
Astrawez zei:
D' oh zei:

Het is ook zeker goed wat je doet! Ik wordt er ook regelmatig mee geconfronteerd dat ik foto's van mij op marktplaats of andere sites tegen kom. En dan is vaak mijn naam ook nog weg gepoetst. Ook hier lijkt de naam te zijn weg gehaald (of het is weg gevallen, dat kan ook). Een vermelding was opzich wel op zijn plaats geweest, al is de intentie van de plaatser wel goed.

Hmmm, ik ben mijn eigen foto's nog niet heel vaak tegengekomen op Marktplaats e.d. maar dat ze je naam wegpoetsen is al helemaal flauw. Maargoed, vroeg me af of de plaatser op Facebook zich hier dan zou melden omdat ze in dit topic geplaatst waren. ;)

Zoals je ziet, niks weg gepoetst ;) , maar door deze discussie weet ik nu wel wat je naam is door je naamplaatsing. Ik zal het volgende keer even er bij zetten.

19309118801_eea727eefc_c.jpg
(rechtstreeks gekopieerd van facebook)

classicfinds zei:
D' oh zei:
Astrawez zei:
D' oh zei:

Hmmm, ik ben mijn eigen foto's nog niet heel vaak tegengekomen op Marktplaats e.d. maar dat ze je naam wegpoetsen is al helemaal flauw. Maargoed, vroeg me af of de plaatser op Facebook zich hier dan zou melden omdat ze in dit topic geplaatst waren. ;)

Zoals je ziet, niks weg gepoetst ;) , maar door deze discussie weet ik nu wel wat je naam is door je naamplaatsing. Ik zal het volgende keer even er bij zetten.
https://c1.staticflickr.com/1/291/19309118801_eea727eefc_c.jpg
(rechtstreeks gekopieerd van facebook)

D'oh heet geen Danny, hoor. :p

@classicfinds

Dat ben ik inderdaad, niet D'oh ;)

Het geeft mij verder ook niets, ben er blij mee dat je je ervoor inzet om er nog onderdelen van te redden (y)
Ik heb alleen in het verleden wat mindere ervaringen ermee opgedaan via marktplaats en vandaar dat ik mijn eigen naam er tegenwoordig in zet.

Zo, weer wat foto's:
Ditmaal een echte oldtimer Benz op diesel uit 1965. Voor de liefhebber is deze auto gelukkig compleet te koop:
Mercedes Benz 190D 1965 , DM-32-75 by Danny Van de Streek, on Flickr
Mercedes Benz 190D , DM-32-75 by Danny Van de Streek, on Flickr
Nog een foto van het Dafje bovenop een 740 nu:
Volvo 740+ DAF 46 by Danny Van de Streek, on Flickr
Doorgehakte Pony (of krijg ik mevrouw Thieme nu op mijn dak met zo'n uitspraak :) ):
Hyundai Pony by Danny Van de Streek, on Flickr
Civic:
Honda Civic by Danny Van de Streek, on Flickr
Caddy:
Volkswagen Caddy by Danny Van de Streek, on Flickr
Smart Roadster:
Smart Roadster , 22-LS-NS by Danny Van de Streek, on Flickr
Al de derde redelijk schadevrije Celica in twee maand tijd:
Toyota Celica , JZ-ZZ-90 by Danny Van de Streek, on Flickr
Er blijkt nog aardig vraag te zijn naar onderdelen van oude 5-series:
BMW 5-serie by Danny Van de Streek, on Flickr
Als afsluiter een zoekplaatje, hoeveel Micra's zijn er te vinden? :)
Stapel by Danny Van de Streek, on Flickr

classicfinds zei:
Op marktplaats verkoopt iemand steeds kentekens met "onredbare carrosserie of onredbare bodem" die gebruikt regelmatig foto's van mij, die ik maakte van Chatillon.
Van diezelfde adverteerder kom ik ook regelmatig foto's van mij tegen. Opzich heb ik er ook geen problemen mee, alleen vind ik het dan wel flauw van hem dat hij dan het onderste randje van de foto afsnijdt zodat mijn naam er niet meer bij staat. Ik ben zelfs ook een keer een foto van een blauwe Ascona die ik in Enschede heb gefotografeerd tegen gekomen op marktplaats. De eigenaar probeerde met mijn foto zijn eigen auto te verkopen. :) Hier stond mijn naam toen nog wel gewoon bij.

danny1995 zei:
Zo, weer wat foto's:
Ditmaal een echte oldtimer Benz op diesel uit 1965. Voor de liefhebber is deze auto gelukkig compleet te koop:
https://farm1.staticflickr.com/560/19329439950_2b8688ee06_c.jpg

Er blijkt nog aardig vraag te zijn naar onderdelen van oude 5-series:
https://farm1.staticflickr.com/381/18896458423_f50e1d792c_c.jpg

Ik hoop dat er nog iemand komt voor die '65-er Benz. Hij lijkt het me zeker waard om weer op te knappen.
Heb je ook nog foto's van die 5-serie van toen ie net binnen kwam (gewoon uit nieuwsgierigheid)? Het lijkt/leek me nog een behoorlijk hard exemplaar eigenlijk.

the Fox zei:
Geen voorrang gekregen en aangereden.

"Hierbij kreeg de man geen voorrang van een uit de richting van Hasselt komende automobiliste rijdend op de Verkavelingsweg".

Ik moet forensisch detective worden.

Ik denk ook dat het blok op is. de km stand zal net boven de 100dkm zijn denk ik.
Bij de smart tweezitters was het rond die km stand ook vaak exit.

Dat van die smart roadster viel nog alles mee, het complete interieur staat inmiddels bij mij in de schuur.
Bestuurders stoel was klein beetje nat en de viezigheid was inmiddels droog en liet zich eenvoudig wegvegen.
Nu begint de "grote" klus want het is wel de bedoeling dat dit scribbed red interieur in onze zilver/gele roadster komt.
Auto had trouwens 144.000 km gereden, deze roadster heeft de 60kW motor en die is beduidend beter dan de 45kW uitvoering.
Wielen waren zo goed als schadevrij en alle panelen waren ook schadevrij.

SimcaRno zei:
Dat van die smart roadster viel nog alles mee, het complete interieur staat inmiddels bij mij in de schuur.
Bestuurders stoel was klein beetje nat en de viezigheid was inmiddels droog en liet zich eenvoudig wegvegen.
Nu begint de "grote" klus want het is wel de bedoeling dat dit scribbed red interieur in onze zilver/gele roadster komt.
Auto had trouwens 144.000 km gereden, deze roadster heeft de 60kW motor en die is beduidend beter dan de 45kW uitvoering.

Het zal ook denk ik de elektra zijn geweest die de combinatie met het water niet heeft overleefd. Om dat te vervangen zal meer kosten dan de hele auto waard is.

Mooi dat je het interieur hebt kunnen redden (y) !

danny1995 zei:
SimcaRno zei:

Het zal ook denk ik de elektra zijn geweest die de combinatie met het water niet heeft overleefd. Om dat te vervangen zal meer kosten dan de hele auto waard is.

Mooi dat je het interieur hebt kunnen redden (y) !

Wij hebben ook eens de voorstoelen uit een Vectra GTS van 2004 gehaald. Exact hetzelfde, had rechtsachter in het water gelegen, alles zag er nog strak uit. Maar wel helemaal total los

Afgelopen even langs Geerts in Breda geweest. Ik zag dat er een Toyota Camry van het model V20 achter het hek stond, dus als er iemand wellicht nog onderdelen zoekt moet je daar langs gaan. Het gaat om dit model:
18881374283_b602bc029f_c.jpg

Ik heb een beste stapel foto's gemaakt bij de Keijzer in Helmond vanmiddag. echter heb er 3 uur over gedaan om onderstaande foto's op Flickr te krijgen. Zulk slecht internet hebben we hier in het dorp.... echt bizar. Er volgt dus hopelijk meer, maar heb er al behoorlijk de P in :eek:

de reden waarom ik op de sloop was, BX digit (digitaal dashboard) helemaal leeg gehaald met 2 mede citroen fanaten
SAMSUNG CSC by twan238, on Flickr

veel leuk spul!

Darf man einfach auf einem Schrottplatz Fotos machen ohne Genehmigung? Ist das erlaubt?

Ligt aardig wat leuk spul! Ik had trouwens laatst ook flink wat moeite met foto's uploaden naar Flickr. Zei dat het geen foto-bestand was of iets dergelijks. :confused:

Twan238 zei:
... echter heb er 3 uur over gedaan om onderstaande foto's op Flickr te krijgen.
Maar waarom verklein je ze dan niet voordat je ze upload. Ik zet ze altijd naar 1000x750. Dat scheelt een hele boel tijd met uploaden. Over één foto doet ie bij mij maximaal 5 seconden.

Ik was gisteren bij Rutte om weer een rondje te wandelen... ;)

Deze BMW zal wel van iemand zijn die er werkt want hij heeft nog wel even APK... (y)

Doe ik georg76 hier een plezier mee?

Ook opvallend vond ik de berg plaatwerk voor Opel Astra's? Is daar nou zo'n enorme markt voor?

Opel Astra F Caravans zijn in sommige Afrikaanse landen populair (ze worden er vaak gebruikt als taxi). Ik kan me voorstellen dat het plaatwerk daar dan ook gewild is.

Geinig dan dat er zo duidelijk verschil zit in het soort klanten per sloperij. Bij Van Olst in Nunspeet worden Astra Caravans soms gelijk geplet, omdat er juist weinig vraag naar is en er redelijk veel van binnen komen. Hier zijn het meer de Daewoo's die aan stukjes weggaan.

verkleinen van de foto maakt bijna niet uit (sommige in dit rijtje zijn verkleind). Het is puur de uploadsnelheid hier, ik woon aan een dijk en dat betekend geen kabel, maar ouderwets ADSL.

hier nog een rijtje in ieder geval, zo'n rover moet ik een keer hebben. wat vind ik die gaaf zeg (y)
SAM_0289 by twan238, on Flickr
SAM_0291 by twan238, on Flickr
SAM_0296 by twan238, on Flickr
SAM_0298 by twan238, on Flickr
SAM_0299 by twan238, on Flickr
SAM_0300 by twan238, on Flickr

Die Rover ziet er nog best aardig uit. Vind het overigens wel erg jammer van die Prelude. :(

Krijg nou wat! De wagen heeft meer schade OP de sloop opgelopen dan dat hij voorheen had. Want de zij en frontschade waren er voorheen niet. Toen ik er was heb ik de deuren etc nog bekeken om er uit te halen namelijk.

(foto geleend van hier boven}

19540305368_daf4a88f49_c.jpg

toyotake30 zei:
danny1995 zei:
Zo, weer wat foto's:

wordt toch in onderdelen verkocht
https://www.speurders.nl/overzicht/page/6/mercedes-benz-190d-0-zwart-1965-onderdelen-6720-0-151681473.html?user_id=4069996&sr_ab=0

Als opmerking staat er dat de auto als geheel wordt aangeboden ;) , zo staat hij ook op marktplaats

Terug
Bovenaan