Nu de Smart #1 aan de vooravond staat van een midlife update (restyling lijkt wel mee te vallen), heb ik in de configurator gekeken naar welke uitvoering is zou willen. En zo rondsnuffelend (handig: je kunt uitvoeringen gemakkelijk vergelijken) kwam ik uit op de Pro+ uitvoering - die had precies wat ik wil (22 kW laden - let op: de basisuitvoering laadt op één fase... - verwarmd stuurwiel en verwarmde stoelen om een paar zaken te noemen) en precies níet wat ik overbodig vind (logoprojectie op de grond bijvoorbeeld). En ze is er in geel (dat is niet op alle uitvoeringen mogelijk). Na selectie van de uitvoering (dat blijkt het startpunt te zijn) was ik eigenlijk heel snel klaar: veel verdere mogelijkheden om online te kiezen zijn er niet. Zo ziet het plaatje er dus uit:
En de factuur gaat een prijs melden van 39.520 euro. Let wel even op, je kunt de auto namelijk gelijk bestellen (én betalen...). Alleen zie ik ook dat de auto binnenkort weer verkrijgbaar is. Dat lijkt aan de kleur te liggen, de rode auto is in deze uitvoering met een levertijd van 16 weken voorspeld. En wil ik 'm nog sneller hebben in de uitvoering Pro of Pro+ dan moet ik afzien van de kleur geel kan ik 'm direct rijden en eventueel nog goedkoper uit zijn ook: er is een redelijk aantal occasions.
En de factuur gaat een prijs melden van 39.520 euro. Let wel even op, je kunt de auto namelijk gelijk bestellen (én betalen...). Alleen zie ik ook dat de auto binnenkort weer verkrijgbaar is. Dat lijkt aan de kleur te liggen, de rode auto is in deze uitvoering met een levertijd van 16 weken voorspeld. En wil ik 'm nog sneller hebben in de uitvoering Pro of Pro+ dan moet ik afzien van de kleur geel kan ik 'm direct rijden en eventueel nog goedkoper uit zijn ook: er is een redelijk aantal occasions.