Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb toen in de #1 gereden en (gezien de test op deze site) was ik aangenaam verrast, viel me mee. Van de Donald-Duckachtige illustraties op de schermen moet je houden. Ik zie die liever functioneel in een auto. Maar in basis was het een best goede eerste indruk. Maar goed, dat was qua rijden maar een paar kilometer op strak asfalt.Op de EV Experience stond ie ook. Hij komt minder groot over dan de 1. Best een mooi model!
Beide volgens mij. Niet zeker of het alle Mercedes-Benz dealers zijn, de site moedigt vooral online kopen (en interactie) aan. Er is een dealer locator en soms moet je best even uit de regio komen.En waar koop je ze? Online? Bij de Mercedes-dealer?
Heb de Belgische site bekeken, en voor mij is het gewoon de dichtsbijzijnde Mercedes-Benz dealer idd.Beide volgens mij. Niet zeker of het alle Mercedes-Benz dealers zijn, de site moedigt vooral online kopen (en interactie) aan. Er is een dealer locator en soms moet je best even uit de regio komen.
In Nederland word je met woonplaats Utrecht als zoek/startpunt naar Amersfoort of Amsterdam verwezen...Heb de Belgische site bekeken, en voor mij is het gewoon de dichtsbijzijnde Mercedes-Benz dealer idd.
Moderator
Daar zitten de importeur en de financiële tak.én een 500 meter oostelijker, schuin achter het DC van de grote gele supermarkt..er nog iets van een MB importvestiging zit. Althans, de naam zit op de gevel.. Ik meen iets gelezen te hebben over een Benelux organisatie vanuit BE leidend?
| Smart #3 | 31-12-2024 | 1-1-2025 | Nu | Prijsdaling |
| Pro | € 38.395 | € 41.065 | € 35.495 | -€ 5.570 |
| Pro+ | € 43.395 | € 46.065 | € 40.495 | -€ 5.570 |
| Premium | € 46.055 | € 49.065 | € 43.155 | -€ 5.910 |
| Brabus | € 50.895 | € 54.065 | € 47.995 | -€ 6.070 |
Ik heb er een keer in gezeten op de autobeurs in Brussel en moet wel zeggen dat het goed zat en bestwel ruim is.Virtuele afwezigheid van marketing, nauwelijks herkenbare dealers helpen niet bij bekendheid... Ik heb de #1 een keer gereden en vond het een verrassing. In een frisse kleur is het een karakteristieke verschijning.
Tsja, ze staan "gewoon" bij de Mercedes dealers, maar heel eerlijk, toen ik daar ging kijken (Wensink Groningen, begin dit jaar) stond er geen enkele Smart. Dan verdwijnt het merk ook vrij snel weer van de lijst. Ik ga geen honderden kilometers rijden voor een proefrit.nauwelijks herkenbare dealers
Moderator
Ben benieuwd wie er eerder eentje heeft, Harrie!Want ik zie 'm ook zitten (maar de Golf bevalt ook nog erg goed).