Snelle hothatch, station of mid-SUV gezocht. Budget 20K

Hans 7390011

Startmotor
Dag, ik weet niet zo heel goed wat ik wil, ik wil een 5 deurs auto, dit mag een hothatch zijn, station of mid-SUV. Ik wil een automaat, vermogen maar ook zuinigheid? Ik kom van een V40 diesel 5 cylinder en zal nu wat minder rijden, maar ik weet dat er toch wat redelijk zuinige benzine auto's zijn. Wat zouden jullie mij kunnen aanraden?

Er is nogal een verschil tussen een hot hatch, station of mid-SUV.
Je zult toch wel een voorkeur hebben?

Wat heb je zelf al in gedachten qua specifieke modellen? Zo krijg je veel te uiteenlopende voorstellen.

Dit is al je derde topic aan het einde van een jaar. De vorige keren heb je niet meer gereageerd, komt dat nu wel?

Er is nogal een verschil tussen een hot hatch, station of mid-SUV.
Je zult toch wel een voorkeur hebben?

Wat heb je zelf al in gedachten qua specifieke modellen? Zo krijg je veel te uiteenlopende voorstellen.
Ik vind oprecht alles best, ik vind rij-karakter, verbruik en degelijkheid belangrijker.

De Toyota Corolla 2.0 Hybrid rijdt prima, is zuinig, degelijk en heeft 184 pk!

image1.jpg

Ik vind oprecht alles best, ik vind rij-karakter, verbruik en degelijkheid belangrijker.
Maar wat verwacht je hier dan? Want dan wordt het prijsschieten want kennelijk is alles goed.

Ik zou een 520i van de generatie 2010-2017 laten staan - die blokken zijn niet zo best. Als je van een V40 komt zou ik kijken naar iets van een sportieve Focus ofzo. Want heeft allicht een betere rijdynamiek dan een of andere mid-SUV.

Los van dat ie al verkocht is, zou ik met zo'n recente import op de Sleutelbloemstraat goed uitkijken. Het zijn mogelijk niet allemaal louche bedrijven, maar het stigma komt ergens vandaan.

Terug
Bovenaan