Subaru Outback

MCW 41

Petrolhead
QHlJ55i.jpeg

wzST3w5.jpeg

E31yWd7.jpeg

wd0sPxq.jpeg

KOzywk7.jpeg

dpF2yKH.jpeg

Jr4IUGZ.jpeg

Ontwerpen kunnen ze nog steeds niet bij Subaru. Wat een hok.

Ontwerpen kunnen ze nog steeds niet bij Subaru. Wat een hok.

Sure, ik ben vrij zeker dat dit weer goed zal verkopen (165k+ vorig jaar) hier in de VS.
Ik vind het een prima ontwerp, niks spannends, dat zal ook vast de bedoeling zijn geweest.

Net interieur wel.

In de basis is het niet zo'n slecht ontwerp. Vrij hoekig en eenvoudig. Maar het is jammer dat er op detailniveau zo'n enorme bende van wordt gemaakt. Laat een goede ontwerper de boel eens van top tot teen nalopen. De neus: de koplampen mogen blijven, maar die voorbumper kan een stuk mooier, die grille kan een stuk minder goedkoop ogen. De wielkastranden moeten helemaal worden aangepast. De dakrails. De achterbumper. De achterspoiler. Weg met die geblokte details overal. De achterlichtindeling, want die achterlichten met een lichtbalk die ineens links en rechts van het midden stopt, ogen gewoon goedkoop. Maar goed, als je die achterlichten van de Wilderness ziet, lijkt Subaru het er juist om te doen en de auto expres lelijk te maken.

Afgezien daarvan zou ik graag meer Subaru's in Nederland/Europa zien, maar die schone aandrijflijnen komen maar niet.

Terug
Bovenaan