JArno 9298144
Startmotor
Het is weer tijd voor een nieuwe auto. Momenteel een A6 6 cilinder diesel. Heeft een wat sportiever onderstel wat mij niet echt bevalt vandaar de volgende een SUV.
Waar ik beetje bang voor ben is dat ik met een zware logge auto to maken krijg. vandaar dan ik neig naar de Cayenne of X5.
Ik heb eigenlijk geen tijd om in al deze 4 een proefrit te maken.
Ik kijk naar bouw / modeljaar 2022
Eisen:
Zes clinder benzine. Bij voorkeur Hybride financieel toch wel stuk aantrekkelijker. iemand ervaring met rijden hiermee in een SUV?
Luchtvering lijkt me niet overbodig
Verder kwa opties niet veel eisen. Standaard zijn ze denk ik redelijk uitgerust allemaal of iemand moet een optie hebben waarvan hij zegt die moet je zeker hebben.
Budget tussen 60-90k
Mijn idee is dat de Cayenne de best rijdende auto is. Ook de duurste maar dat maakt me opzich niet veel uit meestal verkoop ik binnen 3 jaar en dan krijg je er ook net wat meer voor terug.
Bij de GLE van mercedes lijkt me interieur dan weer net wat verfijnder en vroeger altijd MB gerenden en eigenlijk wel altijd blij mee geweest.
Ik hoor graag jullie tips en ervaringen.
stond in verkeerde deel forum dus sorry voor eventuele dubbele start
Waar ik beetje bang voor ben is dat ik met een zware logge auto to maken krijg. vandaar dan ik neig naar de Cayenne of X5.
Ik heb eigenlijk geen tijd om in al deze 4 een proefrit te maken.
Ik kijk naar bouw / modeljaar 2022
Eisen:
Zes clinder benzine. Bij voorkeur Hybride financieel toch wel stuk aantrekkelijker. iemand ervaring met rijden hiermee in een SUV?
Luchtvering lijkt me niet overbodig
Verder kwa opties niet veel eisen. Standaard zijn ze denk ik redelijk uitgerust allemaal of iemand moet een optie hebben waarvan hij zegt die moet je zeker hebben.
Budget tussen 60-90k
Mijn idee is dat de Cayenne de best rijdende auto is. Ook de duurste maar dat maakt me opzich niet veel uit meestal verkoop ik binnen 3 jaar en dan krijg je er ook net wat meer voor terug.
Bij de GLE van mercedes lijkt me interieur dan weer net wat verfijnder en vroeger altijd MB gerenden en eigenlijk wel altijd blij mee geweest.
Ik hoor graag jullie tips en ervaringen.
stond in verkeerde deel forum dus sorry voor eventuele dubbele start