Pietzoveel
Asfaltkampioen
Mooie auto! Veel plezier en veilige kilometers! En wat meer geluk bij storm....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee joh, ik gebruik dezelfde software als SVFWat een poëtisch verhaal: Je moet schrijver worden. Een kunstenaar met de pen (lees toetsenbord).
Dit is helaas niet hoe het werkt. De gemeente kan je alleen succesvol aansprakelijk stellen als:voor de rest: de gemeente kan alleen een beroep op stormschade doen als het a) stormt (ik dacht windkracht minimaal 7 of meer dan 7) en als de boom verder gezond was en ook regelmatig gecontroleerd is. Dat lijkt me hier dus niet het geval, ik zou die buurvrouw de foto's geven en haar aanraden juridische hulp te zoeken.

Dit is trouwens de specificatie van de factuur voor het vervangen van de distributieketting:
Ik neem aan dat hiervoor het hele blok uit elkaar moet en dus ook de kop en kleppendekselpakkingen, etc. vervangen worden?
Waarom zet je de NAW gegevens van de vorige eigenaar hiermee online?
Punt 1 klopt niet: wir haben es nicht gewusst is geen steekhoudend argumentDit is helaas niet hoe het werkt. De gemeente kan je alleen succesvol aansprakelijk stellen als:
- De gemeente wist van een zieke boom;
- De gemeente als beheerder van de openbare ruimte nalatig heeft gehandeld. Dit betekent in de praktijk: niet heeft gehandeld volgens het vaste beleid zoals meestal beschreven in zoiets als het beheerbeleid openbare ruimte of beheerbeleid groen.
- Aantoonbaar is dat de gemeente ondanks meldingen van inwoners geen inspectie heeft uitgevoerd dan wel niet heeft gehandeld naar de aanbevelingen uit het inspectierapport.