Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die onderlip is een orginele accessoire, was wel specifiek voor de 2.8i uitvoeringen.Mooie aanwinst!
Hoort die voorlip er origineel op? (staat namelijk erg goed)
Ja dat is inderdaad ook nog een optie, mooie 2 tone van maken.Hele mooie 2drs Granada.
Je zou het dak ook met vinyl kunnen bekleden,of wrappen in mooie donkerbruine tint.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Zo zag ik vroeger veel Granada's rijden.
Die oude Fords vind ik erg mooi,ook de Amerikaanse modellen als de Fox-body Mustang,Bronco,Taurus,en de Crown Vic.
Alleen lastig te vinden in Nederland.
Beetje offtopic: Waarom? Ik had een tijdje een poster van de eerste generatie Volvo S60 om dezelfde reden.Ik zal wel keihard uitgelachen worden maar als kind had ik (ook) een poster van de Scorpio in mijn kamer...
Ik vond en vind dat zo een mooie auto - de poster was een uitvoering in het statige zilver, maar een Scorpio in dat Ford donkerbruin, pluchen stoelen en in Ghia uitvoering, wat een snoepje!
Ze gingen eerder al de mist in met de MustangDe iconische naam ‘Capri’ plakken op iets wat in de basis een elektrische VW is gaat mij ook veel te ver.![]()
ik zou niet eens meer weten wat ze uberhaupt nog maken, ik ken alleen de pickups en transit.Wat vandaag de dag het 'vlaggenschip' van Ford of Opel is, geen idee.....![]()
Zo is het maar net.D'r is geen betere raad, dan voorraad.