Telo MT1

Diederik van Dalen

Wegverkenner
Ik zag net op Electrek dit item voorbij komen:

Over een merk Telo met de MT1. Geweldige trekkracht en een range van 350 mijl voor maximaal 54.000 dollar, zo heb ik de configuratie voltooid door alle dure opties aan te vinken.

Wie start ermee in Nederland? Ideaal voor de caravan-liefhebbers. Met 106 kWh accu.

Zie:

Een pick-up truck is een erg beperkte markt. Ze zijn er als EV met heel serieus trekgewicht (vooral wettelijk ingeperkt want anders een ander rijbewijs nodig) maar men heeft hier nu eenmaal liever een SUV. Qua kleine pick-up en lage rpijs heeft misschien de Slate wel een kans, maar net als de Telo zijn die niet ontwikkeld met Europese markt in gedachte. Ik denk dat je je hoop moet vestigen op een Rivian R2 om iets in deze stijl te krijgen.

Een pick-up truck is een erg beperkte markt. Ze zijn er als EV met heel serieus trekgewicht (vooral wettelijk ingeperkt want anders een ander rijbewijs nodig) maar men heeft hier nu eenmaal liever een SUV. Qua kleine pick-up en lage rpijs heeft misschien de Slate wel een kans, maar net als de Telo zijn die niet ontwikkeld met Europese markt in gedachte. Ik denk dat je je hoop moet vestigen op een Rivian R2 om iets in deze stijl te krijgen.
Je kunt er met z’n 5’en inzitten. En met de Suzuki Jimny in gedachten is deze Telo best een mooie configuratie. Net zo compact, veel sterker. En de Jimny wordt sterk gemist (niet meer leverbaar). Zie de 2ehands prijzen.
PS de standaard Telo komt voor zo’n 35 kE.

Terug
Bovenaan