Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Regelmatig als ik inlog op het forum wordt de homepage van AutoWeek geladen ipv het forum. Moet trouwens ook altijd opnieuw inloggen als ik het forum bezoek. Is op m’n iPhone met Firefox browser.
Ja, de kop Aanmelden op het forum leidt eerst naar de homepage en daar kan je inloggen en dan weer via het kopje Forum terug naar hier. Heb ik ook op m'n laptop met Firefox browser.
Ja maar als ik dan aanmeld via het forum en naar de homepage wordt geleid, dan ben ik daar niet ingelogd en als ik dan terug ga naar het forum ben ik daar wel ingelogd.
Hier precies zo, is al sinds de forum vernieuwing het geval. Schijnt niet anders te kunnen begreep ik destijds. Maar een ergernis is het wel inderdaad. Lees je iets op het forum als gast, wil je reageren, klik je dus op de Log in button onderaan het topic. Maar dat topic moet je daarna zelf weer opzoeken...
Deze 'omweg' is veroorzaakt door de verplichtingen in het kader van de Digital Services Act wetgeving. Hierdoor hebben we een centraal inlogpunt gemaakt voor alles van AutoWeek.nl - en dat dus op de homepage. Het forum heeft een ander platform dan de website waardoor we dit niet konden integreren vanwege de acties die centraal moeten kunnen worden genomen vanwege elementen uit de wetgeving. Hierover zijn overigens verschillende topics. Het is vervelend maar we kunnen er niet omheen.
Inloggen via homepage gaat op zich goed, jammer dat dat zo irritant vaak nodig is alleen. Valt geen peil op te trekken, kan ook rustig tijdens het lezen van een topic gebeuren waar je dan op wil én kan reageren maar niet kan plaatsen omdat je kennelijk tussendoor uitgelogt bent