Nico GTR
Asfaltkampioen
Volt zei:
Dat is sneller dan de Model S en X kunnen superchargen...GOED BEZIG TESLA!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volt zei:
Wheel Critic zei:Jammer van die truttige vormgeving.
En dat het geen hatchback is.
35.000 dollar is ruim 40.000 euro. Met importheffing en btw zit je dan al op ruim 50.000 euro. Nog steeds geen koopje.Volt zei:Tesla stelt de lang verwachte 35000 dollar versie van de Tesla Model 3 voor:
Standard Range
Tesla Launches Base Model 3: Here’s The Price
Tesla finally launches base Model 3 for $35,000 with shorter range and new interior
Mag ik met jou dollars wisselen tegen die koers?zeebra zei:35.000 dollar is ruim 40.000 euro. Met importheffing en btw zit je dan al op ruim 50.000 euro. Nog steeds geen koopje.Volt zei:Tesla stelt de lang verwachte 35000 dollar versie van de Tesla Model 3 voor:
Standard Range
Tesla finally launches base Model 3 for $35,000 with shorter range and new interior
michel1975 zei:Mag ik met jou dollars wisselen tegen die koers?zeebra zei:35.000 dollar is ruim 40.000 euro. Met importheffing en btw zit je dan al op ruim 50.000 euro. Nog steeds geen koopje.Volt zei:Tesla stelt de lang verwachte 35000 dollar versie van de Tesla Model 3 voor:
Standard Range
Tesla finally launches base Model 3 for $35,000 with shorter range and new interior![]()
. Wordt met alles eraan 40.000 euro minimaal.
Nico GTR zei:Wheel Critic zei:Jammer van die truttige vormgeving.
En dat het geen hatchback is.
Heb je hem al in het echt gezien? Ik vind het op de foto's ook niks, maar in het echt is die toch best leuk uitgebalanceerd...(..)
Moderator
Cdlop zei:gelukkig geen SUV waar de concurrentie mee strooit.
omroep Gelderland.nl zei:BEMMEL - De brandweer en ambulance zijn zaterdag uitgerukt voor een niet startende Tesla. Volgens een videocorrespondent hadden de inzittenden de noodknop ingedrukt omdat ze de auto niet aan de praat kregen.
(..)
Autoweek.nl zei:(..)
De Model 3 Standard Range Plus heeft een vanafprijs van € 47.800 en dat is voor zakelijke rijders natuurlijk erg interessant. (..)
De Model 3 Standard Range Plus moet het met één elektromotor stellen en daarmee is het dus een achterwielaandrijver. Verwacht niet dat dat behelpen is. De auto schiet in 5,6 tellen naar een snelheid van 100 km/h en heeft een topsnelheid van 225 km/h. De actieradius ligt, volgens de WLTP-cyclus, op 415 kilometer.
(..)
In tegenstelling tot die twee varianten heeft de Standard Range Plus géén volledig 'premium interieur', maar een 'gedeeltelijk premium interieur'. De standaarduitrusting omvat in dit geval twaalfvoudig elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen, een premium audiosysteem, navigatie en led-mistlampen. Auto Pilot is in dit geval standaard. (..)
Wijn 8578185 zei:En op het japanse prutswerk....
Cdlop zei:Wijn 8578185 zei:En op het japanse prutswerk....
Mee eens.
Pietzoveel zei:In een S gereden, in een model 3..... fantastisch! Kan geen E (6.3 AMG) of 5 (M) aan tippen.... Stil!!! Direct!! Snel!!! Even voor Wijn (dat van die azijn?) M'n amerikanen zijn niet het beste afgewerkt, maar kosten stukken minden én blijven heel.... itt een Primera, Hyundai, Ford, Renault..... zelfs na circuit acties. Als swaffelen nu echt belangrijk is... Een vriend van me heeft een S, met 110K op de (i pad) teller. Kosten tot nu toe aan onderhoud € 450,- en € 1.200 aan banden. Zoek een willekeurige 'premium'die dat ook haalt. BTW, ben je al 18?
Wijn 8578185 zei:Tesla's pro is de range. De rest is niet beter (eerder slechter) dan de andere EV's trouwens. Build quality is om te huilen bij Tesla. Toch vind ik het ook een sympatiek merk.
Cdlop zei:Wijn 8578185 zei:Tesla's pro is de range. De rest is niet beter (eerder slechter) dan de andere EV's trouwens. Build quality is om te huilen bij Tesla. Toch vind ik het ook een sympatiek merk.
Ook mee eens.
Inzake hybrids deels, probeer een keer de nieuwe ES van Lexus. Krijg je zo voor een dag mee van de Lexus dealer..... super!
Totdat zijn geheugen vol is en je auto ermee kapt! Voor mij geen tesla meer. 100k uitgeven aan een auto die na 6 jaar ermee kapt en alleen met een hele dure reparatie is hij weer op gang te helpen. En het mooie is ze komen allemaal aan de beurt voor dit probleem.FrankLR zei:Voordeel van een Tesla zijn innovatie en constante updates waardoor de auto blijft verbeteren, nieuwe functionaliteit krijgt, sneller kan laden, meer vermogen krijgt bijvoorbeeld
Dannyvann89 zei:Totdat zijn geheugen vol is en je auto ermee kapt! Voor mij geen tesla meer. 100k uitgeven aan een auto die na 6 jaar ermee kapt en alleen met een hele dure reparatie is hij weer op gang te helpen. En het mooie is ze komen allemaal aan de beurt voor dit probleem.FrankLR zei:Voordeel van een Tesla zijn innovatie en constante updates waardoor de auto blijft verbeteren, nieuwe functionaliteit krijgt, sneller kan laden, meer vermogen krijgt bijvoorbeeld
Moderator
Another thing that may happen is the sale of Model 3 units with LFP batteries in markets other than China. That may be strategic in a moment in which Volkswagen has started to deliver the ID.3, mainly if Tesla can sell such a Model 3 for the same prices VW will charge for the entry-level version of the electric hatchback.