Tesla model Y juniper

ElSayad

Startmotor
Heeft iemand ervaring met de enhanced autopilot van tesla?
Ik twijfel tussen de basis model y met enhanced autopilot of long range zonder de enhanced autopilot. Ik weet niet of in Nederland iets aan hebt.

Een vriend van me heeft het op zijn 3 zitten en is wel enthousiast er over, mede omdat hij icm de navigatie zelf aangeeft en stuurt.Wisselen van rijstrook gaat ook gemakkelijk door alleen even de RAW aan te zetten. Ik heb het niet op mijn auto en vind het irritant dat zodra ik de RAW aanzet het zelfsturen uitschakelt. Maar echt missen.... nee. Ik zou de LR kiezen.

Deze vraag is dus opgelost?

Een vriend van me heeft het op zijn 3 zitten en is wel enthousiast er over, mede omdat hij icm de navigatie zelf aangeeft en stuurt.Wisselen van rijstrook gaat ook gemakkelijk door alleen even de RAW aan te zetten. Ik heb het niet op mijn auto en vind het irritant dat zodra ik de RAW aanzet het zelfsturen uitschakelt. Maar echt missen.... nee. Ik zou de LR kiezen.
Ahha ja, daarom heb veel gezocht en heb het gevoel dat de LR is meer waard dan de smart summon of autopark en ik vertrouw de autopilot op snelweg sws niet. Nou dankjewel voor je ervaring meedelen :)

Deze vraag is dus opgelost?

Haha ja klopt! Eerlijk gezegd de lijst is veel breder dan mensen hebben ingeschat. Alleen ja klopt je kon beter auto kiezen maar geen opties! Beste keuzes waren elektrische autos scheelt denk veel brandstof kosten.

Terug
Bovenaan