Test je bandenkennis met de AutoWeek Bandenquiz - met mooie prijzen

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Het is tijd om de zomerbanden naar de winterbanden te wisselen (als je die hebt uiteraard) en AutoWeek heeft dan traditioneel de Bandenweken. Je kunt dus op de frontpage en het magazine de winterbandentests vinden. Ook vind je de scherpste bandenprijzen in de Autobandenprijsvergelijker.
Dit seizoen hebben we de AutoWeek Bandenquiz en samen met enkele partners kunnen we daar schitterende prijzen aan verbinden. Denk aan een MIchelin e-bike, 3x Continental Kamado barbecue, 5x 4 tickets voor een Sim Race Experience powered by Hankook, 10x Vredestein JBL box, 15x Delinte najaarspakket en 26x Tyfoon cadeaupakket van De Koekfabriek.
Wat weet je van banden? Test je kennis in de Bandenquiz. Heb je wat nieuws geleerd over het belangrijke zwarte rubber? Daar zijn we hier natuurlijk nieuwsgierig naar!

l70y4ifbgeyf.jpg

10/10 - was ook geen enorm ingewikkelde quiz als je iets van banden weet. Gratis m'n gegevens weggeven heb ik dan wel weer geskipt.

Voor de programmeurs: In de mail die ik achteraf kreeg staat "Op de benadervraag heb je geantwoord:" en dan het antwoord op een meerkeuzevraag, níet de benadervraag. Daar gaat iets fout. In de bevestiging na het invullen stond de eenheid van die benadervraag trouwens ook verkeerd.

Laat mij raden, de gemaakte fout is de vraag over vier seizoenenbanden.
Klopt, die vraag is misschien iets lastiger te interpreteren. Ik begreep hem in elk geval anders en had een 'ah, bedoelde je het zo' toen ik de uitleg bij het antwoord las.

Een echte Nederlander gaat voor de optie dat het gewoon goedkoper is. Wat het ook is.

Door dat pionierswerk vind ik dat de echte Nederlanders onder ons wel een deel van de prijs verdienen. Een voorband van de ebike zou wel voldoen.

Een echte Nederlander gaat voor de optie dat het gewoon goedkoper is. Wat het ook is.

Door dat pionierswerk vind ik dat de echte Nederlanders onder ons wel een deel van de prijs verdienen. Een voorband van de ebike zou wel voldoen.
Dat is ook het juiste antwoord. De uitleg geeft zelfs zelf aan dat het gewenste antwoord maar deels waar is.

Had 'm ingewikkelder verwacht, alles goed. Alleen bij de benaderingsvraag was een klein gokje. Volgens mij zijn de inzichten daarover veranderd in de loop der tijd en heb ik de 'oude' waarde nog in m'n hoofd. Naja, we gaan het zien.

Terug
Bovenaan