A
Anoniem
Guest
Nog even en het bermtoerisme is weer helemaal terug...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gullideckel zei:Nog even en het bermtoerisme is weer helemaal terug...
![]()
Ibud zei:(..) Lekker stukje rijden is een stuk leuker als er een goede lunch of diner bij zit.
michel1975 zei:Uiteindelijk vanmorgen antwoord gekregen. (..). Wel de toezegging gehad dat er ook voor mij dan een voorloper klaar staat.
Annuleren is ook helemaal niet de eerste keus. Inderdaad was de spoeling vrij dun. Echter zijn er hier thuis prive wel wat zaken veranderd. Voor wat betreft de voorloper maakt het mij niet zo heel veel uit. Die is toch tijdelijk. Enige eis dan is dat de hond mee kan. Dus een Golf variant zou tijdelijk prima voldoen. De PHEV doorrijden vond ik niet echt een optie. Sowieso is die dan 5 jaar dus dan gaat de bijtelling van 7 naar 22%. Naast de vrij forse leaseprijzen was me dat een brug te ver. Ik heb excuses gehad dat het antwoord op zich liet wachten. Ik was niet de enige met die vraag zeg maar. Dus wat mij betreft vooralsnog prima opgepakt. Eerst maar eens afwachten hoe lang dit allemaal gaat duren. Ik verwacht wel een andere maatschappij na Corona. Thuiswerken zal meer en meer gewoongoed worden. Kan me voorstellen dat je als werkgever op een gegeven moment andere prioriteiten aan je huisvesting gaat stellen. In plaats van 30 individuele plekken de helft aan flex plekken en de rest thuis werken. Voor een aantal mensen zal dit ook een betere balans tussen prive en werk gaan opleveren. Echter zal er ook een groep mensen overtollig worden. Naast alle faillissementen zal er ook gesaneerd worden.Durashift zei:Ibud zei:(..) Lekker stukje rijden is een stuk leuker als er een goede lunch of diner bij zit.
Voedseltechnisch is dat toch nog wel te regelen met de afhaal optie?
Het meubilair op die foto mee in de kofferbak en je kan het ook nog redelijk opeten..
Probleem zal nog zijn om een opengestelde (recreatie) parkeerplaats te vinden.
michel1975 zei:Uiteindelijk vanmorgen antwoord gekregen. (..). Wel de toezegging gehad dat er ook voor mij dan een voorloper klaar staat.
Fijn dat je een reactie had.
Voorloper gelijkwaardig (aan de bestelling) in de bijtelling% (neem ik aan?) en tegen leasetarief kunnen afspreken?
Qua annuleringskosten.. LM zal niet snel op eigen initiatief annuleren.. Het zijn altijd 'verwachte leverdatums'. Ongetwijfeld zal er in het contract wel iets staan over het 'recht op opschorten van de leverdatum door de LM'.
Verders zijn er hier op het forum wel meerdere draadjes over te vinden.. welke procedure er dan doorlopen moet worden.
Verders blijft dan altijd de keerzijde: heb je bij annuleren al een (direct) alternatief voor een auto gereed?
Als ik het zo begreep is de spoeling voor een voertuig dat 'aan de eisen/wensen voldoet' niet al te ruim.![]()
Meeuw zei:Hartelijk dank voor je bijdrage; door de NOW-regeling heb ik de eerste subsidie in mijn leven ontvangen.
funf zei:Doekjes voor het bloeden natuurlijk, op deze manier gaan veel ondernemers hard onderuit op korte termijn. Ik merk het nu in de cultuur, maar ook in de horeca. Mijn huurder piept nu en wil ontbinden, hij ziet geen toekomst meer. Sneu hoor, het ging net zo lekker. En die verhalen zijn legio. Prima dat de volksgezondheid zo gediend wordt, maar de prijs die we ervoor betalen, is grotesk.
Gullwing zei:Die miljarden die jullie binnenkort gaan overmaken, gaan iig niet naar het bedrijfsleven. De giga overheid moet hun eigen mensen natuurlijk eerst betalen![]()
Gullwing zei:Waar wil je heen? :T
buitengaats zei:Nu ik door het hele Corona gebeuren opeens veel meer vrije tijd heb, ga je klusjes voor jezelf verzinnen. Dus ik vroeg me af, wat gebruiken jullie aan middeltjes voor onderhoud aan lederen bekleding? Met een mooi mat resultaat uiteraard. Dan kan ik de E een keer aanpakken.
Moderator
Ik ben sinds de snelheidsverlaging nog niet op snelwegen geweest waar je eerst harder mocht. Op sommige trajecten lijkt het me ook wel vervelend.S J 1001 zei:De paar kilometer die ik heb gereden waren wel vreselijk. Lege wegen, lage snelheidslimieten. Ik rijd liever niet meer als ik eerlijk mag zijn. Het is gewoon echt meer hel dan plezier, vroeger ging ik regelmatig rondjes rijden voor de lol maar dat is er echt helemaal uit.
Gullideckel zei:Met de cabrio’s heb ik er geen moeite mee om mij aan de snelheden te houden nu het lekker weer is. Maar met de W213 vind ik het waardeloos om slechts 100 te mogen rijden, en ik vertik het dan ook om mij eraan te houden.
Barri zei:Ik ben sinds de snelheidsverlaging nog niet op snelwegen geweest waar je eerst harder mocht. Op sommige trajecten lijkt het me ook wel vervelend.S J 1001 zei:De paar kilometer die ik heb gereden waren wel vreselijk. Lege wegen, lage snelheidslimieten. Ik rijd liever niet meer als ik eerlijk mag zijn. Het is gewoon echt meer hel dan plezier, vroeger ging ik regelmatig rondjes rijden voor de lol maar dat is er echt helemaal uit.
Maar rondjes rijden is nog steeds top, ik pak daar de Kever voor. Die heeft de afgelopen maand meer gereden dan de Focus. De eCitigo wordt nog wel gebruikt, want het werk in de zorg gaat uiteraard door.
Dat heb ik nog niet geredGullideckel zei:@Michel: Dan doet BG het met 8,26 liter toch net iets beter....![]()
Meeuw zei:Heeft iemand al ervaren dat je met super (E5) zuiniger rijdt?
Ik heb het laatste getankt omdat ik ook nog een jerrycan voor mijn motormaaier wilde volgooien.
Nu heb ik altijd mijn displaytje achter het stuur op 'verbruik' staan (per rit) en merk dat het verbruik nu aanzienlijk lager is. Schat ruim 10%, maar zal het eens goed meten als ik mijn tank weer volgooi. Aangezien de E5 slechts circa 5% duurder is, zou het dus aantrekkelijker zijn omdat te tanken.