MB 300SL
Kilometervreter
Ibud zei:Mooiste S sinds de W126.
Dat vind ik ook, zowel van buiten als van binnen.
Mooi gedaan die wielen, spuitwerk of poedercoating?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ibud zei:Mooiste S sinds de W126.
Moderator
MB 300SL zei:Wat een verschil dan met stipt, denkt die inmiddels dat ie onze lieve heer zelf is?
Die laat dat bij Wheelcare doen en pakt een beetje marge voor zich zelf.:TMB 300SL zei:Wat een verschil dan met stipt, denkt die inmiddels dat ie onze lieve heer zelf is?
Barri zei:Dat is ook niet echt een SUV maar nog echt een opgehoogde stationwagon
MB 300SL zei:Het gaat er niet om dat ik zelf achterin moet kunnen zitten, maar bij een sedan vind ik dat het wel moet kunnen. Anders kun je net zo goed voor een coupé kiezen. Deze zomer met de E in alle comfort een flinke rit door Italië gereden (totaal ruim 4.000km) met 2 tieners achterin, met een W205 was dat zeker niet prettig geweest.
Gullwing zei:die opgehoogde stations vind ik echt helemaal niets, destijds bij de v70 vond ik het wel wat hebben maar verder niet
MB 300SL zei:Neh, SUV’s niet mijn ding. Zo’n GLC vind ik ook niks.
Gullwing zei:Leuk ding, maar met de komst van de nieuwe c natuurlijk wel wat ouderwets :T
Gullwing zei:nu een paar keer een proefrit gemaakt, en denk m binnen 2 maanden te bestellen, of als er een dergelijke op voorraad staat die te nemen…
Gullwing zei:Wel andere wielen, maar verder wel zoals ik m wil hebben.
Het liefst rij ik een sedan, 5,7 of s, maar ik merk dat ik hier een suv toch fijner vind. Meesten rijden als idioten dan is wat meer overzicht wel fijn, en de mogelijkheid om wat ruwer terrein te doorploegen is erg prettig en eigenlijk gewoon nodig.
Gullwing zei:GLC is ook maar een raar gedrongen ding.
X5 is toch wel mijn ding.
![]()
![]()
nu een paar keer een proefrit gemaakt, en denk m binnen 2 maanden te bestellen, of als er een dergelijke op voorraad staat die te nemen, lekker nog een 3.0 diesel, want dat kan hier gelukkig nog gewoon, prima lease tarieven op het moment via BMW![]()
Er staat (stond) precies 1 tansanietblauwe 745e te koop. Dat was niet heel lastig.Twix zei:Hebben jullie de advertentie gevonden of mis ik iets?
MB 300SL zei:Ziet er goed uit
En zo te zien nog dichtbij huis geslaagd ook. Wanneer krijg je hem?
W212 zei:Dat zijn een paar béste nieren!
Van harte funf, prachtige kleur en uitvoering.
W212 zei:Er staat (stond) precies 1 tansanietblauwe 745e te koop. Dat was niet heel lastig.Twix zei:Hebben jullie de advertentie gevonden of mis ik iets?![]()
W212 zei:[...] je went aan de nieren.
Twix zei:De X5 is in de huidige gedaante nog altijd een fraaie en imposante auto. Ik ben zelfs al aan de nieren gewend. Deze kleur staat hem heel goed.