Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee maar inderdaad mooi exemplaar. Klopt is inderdaad opnieuw bekleed. Nieuwe kap. Kosten noch moeite gespaard. Alleen is de vorige eigenaar net ff te ver gegaan met de sportuitlaat. Lijkt wel een Amerikaan. Dus alles er weer onderuit en origineel met de twee pijpjes naar beneden.Mooi exemplaar. Wel opnieuw bekleed zo te zien, maar ook dat ziet er netjes uit
Die 504 ziet er ook mooi uit, ook in jullie collectie?
Ja en die gaat er dus ook nog af.Die pukkel achterop is een derde remlicht?
Verder gaaf ding hoor.![]()
Nee alhoewel dat wel tot de mogelijkheden behoort en we dat al overwegenTeller ook aangepast naar km?
Je vergeet keukenverkoperHypotheken, makelaar, Tja dan past auto sjageraar er ook nog wel bij
Nu nog een paar mooie x6' in de voorraad![]()
Over de X6 gesproken, die zie ik echt nog zelden. Godzijdank..Hypotheken, makelaar, Tja dan past auto sjageraar er ook nog wel bij
Nu nog een paar mooie x6' in de voorraad![]()
Heb je deze via een veiling gekocht? Volgens mij kwam ik hem laatst namelijk tegen, kan mij alleen niet meer herinneren waar.Klopt helemaal. Acterlichten check.
Gister even bekeken bij de dealer. Ik kan hem wel waarderen.Fijne auto die nieuwe E-Klasse!
![]()
![]()
Dat zal liggen aan de foto, in het echt zul je een E altijd van een C kunnen onderscheiden. Wel is de S214 van achteren veel minder lomp dan de S213 of modellen daarvoor, dat zie ik als een groot voordeel.Prachtige cockpit zo!
Alleen van buiten vind ik het net een C Klasse, is hij nou zo klein geworden of lijkt hij zo klein?
Je kan het er ook gewoon niet op doen en dan als optie het er wel op zetten als je dat wil. Er zit tegenwoordig toch al veel te veel nutteloze rotzooi op.Kan toch? In elke moderne auto kun je ook de hele boel uitzetten.
Dat geloof ik graag, maar dat betekent niet dat ik het ook wil hebben. Ben aan het kijken voor een opvolger voor mijn Mini Cooper. Wordt of een Clubman of een 3 of 4 serie, maar dan wel de F30 generatie zonder al die onnodige opsmuk. Ik hoef geen verkeersbordherkenning, allerlei onzinnige waarschuwingen die ik uit moeten, lane assist en weet ik veel wat.Het is tegenwoordig goedkoper om bij elke auto iets in te bouwen dan per order apart in te bouwen
Ach als je er eenmaal aan gewend bent en veel kilometers maakt vind ik het wel prettig.Dat geloof ik graag, maar dat betekent niet dat ik het ook wil hebben. Ben aan het kijken voor een opvolger voor mijn Mini Cooper. Wordt of een Clubman of een 3 of 4 serie, maar dan wel de F30 generatie zonder al die onnodige opsmuk. Ik hoef geen verkeersbordherkenning, allerlei onzinnige waarschuwingen die ik uit moeten, lane assist en weet ik veel wat.
Leuk! Benieuwd.. 4 Gc dan?Dat geloof ik graag, maar dat betekent niet dat ik het ook wil hebben. Ben aan het kijken voor een opvolger voor mijn Mini Cooper. Wordt of een Clubman of een 3 of 4 serie, maar dan wel de F30 generatie zonder al die onnodige opsmuk. Ik hoef geen verkeersbordherkenning, allerlei onzinnige waarschuwingen die ik uit moeten, lane assist en weet ik veel wat.
Dan kun je dus geen enkele nieuwe auto meer kopen want ze hebben het allemaal. En niet omdat de fabrikanten of de klanten het zo graag willen, maar de zakkenvullers in Brussel schrijven het voor. Maar gelukkig is het allemaal eenvoudig uit te schakelen voor de rit, en het lijkt mij ook een kwestie van tijd dat handige-Harry-bedrijfjes het eruit kunnen programmeren.Ik hoef geen verkeersbordherkenning, allerlei onzinnige waarschuwingen die ik uit moeten, lane assist en weet ik veel wat.
Dat is inderdaad wel een probleem, alhoewel mijn budget geen nieuwe auto toe laat die ik leuk vind.Dan kun je dus geen enkele nieuwe auto meer kopen want ze hebben het allemaal. En niet omdat de fabrikanten of de klanten het zo graag willen, maar de zakkenvullers in Brussel schrijven het voor. Maar gelukkig is het allemaal eenvoudig uit te schakelen voor de rit, en het lijkt mij ook een kwestie van tijd dat handige-Harry-bedrijfjes het eruit kunnen programmeren.
, dus ja, van mij mag je er eentje kopen![]()
Mijn goedkeuring zal natuurlijk ook een groot deel van je beslissing hebben uitgemaaktDe knoop is doorgehakt, na 2x zilver gaan we nu voor groen! De E300e wordt als het goed is in december geleverd.
![]()
Mooie keuze!De knoop is doorgehakt, na 2x zilver gaan we nu voor groen! De E300e wordt als het goed is in december geleverd.
![]()
Niks meer aan toe te voegen. Gaaf man.Wel de opties die een E-Klasse wat mij betreft tot een net wat fijnere auto maken, zoals Airmatic luchtvering, Distronic cruise control, nappa, comfortstoelen, stoelventilatie, stuurverwarming, dubbel glas, Burmester audio en idd schuifmans.
Ik heb nu HUD en was eerst voornemens om dat weer te bestellen, maar anders dan bij de W213 heeft de W214 al zoveel info gelijktijdig op het tellerdisplay, dat je eigenlijk dezelfde info 2x boven elkaar ziet. Omdat het toch een relatief dure optie is heb ik er daarom nu niet voor gekozen, de schermen geven al zoveel info dat het ook best weleens teveel kan worden als je dan hetzelfde ook nog op de voorruit ziet.Ziet er mooi uit en zal vast heerlijk rijden, ik zelf had schuifmans weggelaten en voor HUD gegaan.
Bewust niet alles aangevinkt, dingen die ik toch niet gebruik (zoals bijvoorbeeld autonoom sturen of HUD) hoeven er van mij niet op en scheelt ook elke maand weer in de bijtelling. Wel de opties die een E-Klasse wat mij betreft tot een net wat fijnere auto maken, zoals Airmatic luchtvering, Distronic cruise control, nappa, comfortstoelen, stoelventilatie, stuurverwarming, dubbel glas, Burmester audio en idd schuifmans.