Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Mooi exemplaar. Wel opnieuw bekleed zo te zien, maar ook dat ziet er netjes uit

Die 504 ziet er ook mooi uit, ook in jullie collectie?

Mooi exemplaar. Wel opnieuw bekleed zo te zien, maar ook dat ziet er netjes uit

Die 504 ziet er ook mooi uit, ook in jullie collectie?
Nee maar inderdaad mooi exemplaar. Klopt is inderdaad opnieuw bekleed. Nieuwe kap. Kosten noch moeite gespaard. Alleen is de vorige eigenaar net ff te ver gegaan met de sportuitlaat. Lijkt wel een Amerikaan. Dus alles er weer onderuit en origineel met de twee pijpjes naar beneden.

Dan heb je hem wel volledig zoals een Europese (hoewel een 560SL origineel nooit als Europees model is geleverd), mits ook de juiste achterlichten erop zitten.

Zijn nog wel de USA kappen (met rode reflectoren op de hoeken, Europees zijn de knippers volledig oranje). Ik zou nog even op zoek gaan naar een juist setje ... ;)

Heeft er iemand hier ervaring met de Mercedes-Benz GLA AMG 35? Die dingen hebben een mooie prijs, zo een jaar oud.

Hypotheken, makelaar, Tja dan past auto sjageraar er ook nog wel bij :ROFLMAO:

Nu nog een paar mooie x6' in de voorraad ;)
Over de X6 gesproken, die zie ik echt nog zelden. Godzijdank..

Er was zo’n fase vlak voor de kredietcrisis dat je die dingen echt op elke hoek van de straat zag staan.

Fijne auto die nieuwe E-Klasse!
NL5XcwC.jpeg

PRjufUX.jpeg

Laatst bewerkt:
Prachtige cockpit zo!

Alleen van buiten vind ik het net een C Klasse, is hij nou zo klein geworden of lijkt hij zo klein?

Prachtige cockpit zo!

Alleen van buiten vind ik het net een C Klasse, is hij nou zo klein geworden of lijkt hij zo klein?
Dat zal liggen aan de foto, in het echt zul je een E altijd van een C kunnen onderscheiden. Wel is de S214 van achteren veel minder lomp dan de S213 of modellen daarvoor, dat zie ik als een groot voordeel.

@Frits79 Al die verlichting is regelbaar en/of uitschakelbaar, en in alle mogelijke kleuren te kiezen. Zo in groen vind ik het heel fraai, is ook de kleur van de wegen op de navigatiekaart en oogt mede daardoor heel rustig. Maar zacht geel of blauw is bijvoorbeeld ook mooi en rustig. Het interieur straalt wel heel veel klasse uit en alles is prachtig afgewerkt met overal “nappaleer” met stiksels, vormgeving ook heel strak.

Laatst bewerkt:
Hele nette auto, maar echt spectaculair mooi vind ik m niet. Maar welke moderne zakelijke auto is nog wel echt fraai?

Interieur vind ik voor een moderne auto wel mooi, dus ja, van mij mag je er eentje kopen :LOL:

Het is tegenwoordig goedkoper om bij elke auto iets in te bouwen dan per order apart in te bouwen
Dat geloof ik graag, maar dat betekent niet dat ik het ook wil hebben. Ben aan het kijken voor een opvolger voor mijn Mini Cooper. Wordt of een Clubman of een 3 of 4 serie, maar dan wel de F30 generatie zonder al die onnodige opsmuk. Ik hoef geen verkeersbordherkenning, allerlei onzinnige waarschuwingen die ik uit moeten, lane assist en weet ik veel wat.

Dat geloof ik graag, maar dat betekent niet dat ik het ook wil hebben. Ben aan het kijken voor een opvolger voor mijn Mini Cooper. Wordt of een Clubman of een 3 of 4 serie, maar dan wel de F30 generatie zonder al die onnodige opsmuk. Ik hoef geen verkeersbordherkenning, allerlei onzinnige waarschuwingen die ik uit moeten, lane assist en weet ik veel wat.
Ach als je er eenmaal aan gewend bent en veel kilometers maakt vind ik het wel prettig.

Mijn oma heeft pas een Jeep Compass gekocht en daar kun je die eu verplichte dingen nog snel met een fysieke knop uitzetten,

Leuk! Benieuwd.. 4 Gc dan?

Voordeel nog van de F3x generatie is dat je het nog uit kan zetten zonder dat het altijd weer aan staat.

Dus zou daar een auto niet voor laten staan mochten ze wel de opties hebben!

Voorkeur gaat uit naar de gewone coupe, maar die is niet praktisch. Ik zal een auto er niet om laten staan, maar het heeft niet mijn voorkeur.

Ik hoef geen verkeersbordherkenning, allerlei onzinnige waarschuwingen die ik uit moeten, lane assist en weet ik veel wat.
Dan kun je dus geen enkele nieuwe auto meer kopen want ze hebben het allemaal. En niet omdat de fabrikanten of de klanten het zo graag willen, maar de zakkenvullers in Brussel schrijven het voor. Maar gelukkig is het allemaal eenvoudig uit te schakelen voor de rit, en het lijkt mij ook een kwestie van tijd dat handige-Harry-bedrijfjes het eruit kunnen programmeren.

Dan kun je dus geen enkele nieuwe auto meer kopen want ze hebben het allemaal. En niet omdat de fabrikanten of de klanten het zo graag willen, maar de zakkenvullers in Brussel schrijven het voor. Maar gelukkig is het allemaal eenvoudig uit te schakelen voor de rit, en het lijkt mij ook een kwestie van tijd dat handige-Harry-bedrijfjes het eruit kunnen programmeren.
Dat is inderdaad wel een probleem, alhoewel mijn budget geen nieuwe auto toe laat die ik leuk vind.

, dus ja, van mij mag je er eentje kopen :LOL:
De knoop is doorgehakt, na 2x zilver gaan we nu voor groen! De E300e wordt als het goed is in december geleverd.
fOR9oOD.jpeg
Mijn goedkeuring zal natuurlijk ook een groot deel van je beslissing hebben uitgemaakt

:p

Alvast gefeliciteerd, leuke kleur. Nog bijzondere opties? Naast schuifmans?

Ik had vanavond een etentje met Duitsers, die hadden net allemaal nieuwe diesels geleased, allemaal super goedkoop blijkbaar, voorraad modellen moet weg.

Bewust niet alles aangevinkt, dingen die ik toch niet gebruik (zoals bijvoorbeeld autonoom sturen of HUD) hoeven er van mij niet op en scheelt ook elke maand weer in de bijtelling. Wel de opties die een E-Klasse wat mij betreft tot een net wat fijnere auto maken, zoals Airmatic luchtvering, Distronic cruise control, nappa, comfortstoelen, stoelventilatie, stuurverwarming, dubbel glas, Burmester audio en idd schuifmans.

Laatst bewerkt:
Heel fraai, heb je ook impressie van het interieur ?

Wel de opties die een E-Klasse wat mij betreft tot een net wat fijnere auto maken, zoals Airmatic luchtvering, Distronic cruise control, nappa, comfortstoelen, stoelventilatie, stuurverwarming, dubbel glas, Burmester audio en idd schuifmans.
Niks meer aan toe te voegen. Gaaf man.

Ziet er mooi uit en zal vast heerlijk rijden, ik zelf had schuifmans weggelaten en voor HUD gegaan.
Ik heb nu HUD en was eerst voornemens om dat weer te bestellen, maar anders dan bij de W213 heeft de W214 al zoveel info gelijktijdig op het tellerdisplay, dat je eigenlijk dezelfde info 2x boven elkaar ziet. Omdat het toch een relatief dure optie is heb ik er daarom nu niet voor gekozen, de schermen geven al zoveel info dat het ook best weleens teveel kan worden als je dan hetzelfde ook nog op de voorruit ziet.
En zoals bekend staat schuifmans bij mij nooit ter discussie ;)

Laatst bewerkt:
Dat weet ik, als jij het fijn vind moet je het ook zeker bestellen. Ik persoonlijk zie er geen meerwaarde van in.
Over Teutonen gesproken, kwam ver anmorgen nog 2 tegen. Een Mercedes GLE63AMG en een BMW X5M

Dikke auto! Ben heel benieuwd naar je ervaringen straks met de motorcombinatie.
HUD vind ik persoonlijk alleen handig als hulpje bij de navigatie, in de stad geeft ie wel mooi aan welke route je moet volgen bij wat meer ingewikkelde verkeerspleinen. Moet je natuurlijk wel de BMW navi gebruiken, maar dat doe ik meestal ook wel in verband met de accu. Verder kijk ik nooit op dat display eigenlijk. Zou et niet zonder meer weer aanvinken, zeker niet als et duur is inderdaad.

Daar gebruik ik het nu ook voor, en om mijn snelheid te zien t.o.v. de maximaal toegestane snelheid. Maar die info zie je bij de W214 ook bovenin het teller-scherm, dus slechts enkele cm onder de HUD-projectie. Eigenlijk is het dan een beetje dubbelop en voegt het m.i. nog maar weinig toe. Bij ingewikkeldere afslagen kijk ik toch meestal al op het grote scherm waarop het veel gedetailleerder wordt aangegeven. En als bijkomend voordeeltje heb je zonder HUD ongestoord zicht door de voorruit, en het dashboard oogt toch weer net iets cleaner zonder de ingebouwde HUD-projector ;).

De motorcombi ervoer ik tijdens de proefrit als heel prettig. Wegrijden doe je doorgaans elektrisch, pas op hogere snelheid springt de benzinemotor bij waardoor je deze al bijna niet meer hoort (dat zal bij jouw 330e niet anders zijn). De stilte aan boord vond ik (wellicht mede door het akoestisch pakket met dubbel glas) indrukwekkend, bijna van S-Klasse-niveau.

Laatst bewerkt:
Bewust niet alles aangevinkt, dingen die ik toch niet gebruik (zoals bijvoorbeeld autonoom sturen of HUD) hoeven er van mij niet op en scheelt ook elke maand weer in de bijtelling. Wel de opties die een E-Klasse wat mij betreft tot een net wat fijnere auto maken, zoals Airmatic luchtvering, Distronic cruise control, nappa, comfortstoelen, stoelventilatie, stuurverwarming, dubbel glas, Burmester audio en idd schuifmans.

Als je hem over 2-3 jaar weer weg doet, heb ik interesse. :love:

e400e? Dat is nieuw voor mij.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan