Martijn 8883194
Net ingestapt
Beste lezers, zoals de titel aangeeft: binnen de familie is afgelopen Maart een (erg nette) Audi etron 55 S-edition uit Duitsland geïmporteerd. Helaas is de eigenaar een aantal maanden daarna onverwachts overleden en willen we de auto graag verkopen. Dat lijkt alleen makkelijker gezegd dan gedaan
Zowel de ANWB inkoopservice als wijkopenautos geven aan de auto niet te willen kopen. Nu is mijn vraag tweeledig:
1. Misschien meer uit nieuwsgierigheid en ik ben zelf niet zo thuis in de tweedehands EV automarkt, maar is die daadwerkelijk zo slecht dat ze dit soort auto's niet aan de straatstenen kwijt raken of ligt dit aan het import gedeelte? of misschien wel beide natuurlijk.
2. Hebben jullie tips als vervolgstap? De auto is simpelweg te groot of te duur voor de rest van de familie dus wij zien verkoop als enige realistische optie.
Alvast bedankt voor de hulp!
Martijn
1. Misschien meer uit nieuwsgierigheid en ik ben zelf niet zo thuis in de tweedehands EV automarkt, maar is die daadwerkelijk zo slecht dat ze dit soort auto's niet aan de straatstenen kwijt raken of ligt dit aan het import gedeelte? of misschien wel beide natuurlijk.
2. Hebben jullie tips als vervolgstap? De auto is simpelweg te groot of te duur voor de rest van de familie dus wij zien verkoop als enige realistische optie.
Alvast bedankt voor de hulp!
Martijn