A
Anoniem
Guest
.,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dca492 zei:De Toyota Corolla is de budget auto van Toyota in de USA. Ik verwacht dat de Europese Auris zal afwijken op gebied van bekledingsmaterialen e.d en hoogwaardiger kunststoffen. Dit is ook het geval bij de USA Ch-r en Euro Ch-r, maar blijft afwachten of dit ook voor de Auris zal opgaan... .
BeWo zei:dca492 zei:De Toyota Corolla is de budget auto van Toyota in de USA. Ik verwacht dat de Europese Auris zal afwijken op gebied van bekledingsmaterialen e.d en hoogwaardiger kunststoffen. Dit is ook het geval bij de USA Ch-r en Euro Ch-r, maar blijft afwachten of dit ook voor de Auris zal opgaan... .
Is al jaren zo, de EU-Corolla was aanzienlijk mooier van binnen omdat 'ie hier niet als kleine auto geldt.
Wat niet tegenstaat dat het op de achterbank wel érg donker lijkt, net als in de C-HR (helaas).
Foie Gras zei:Vooral dat vakje waar normaal een scherm hoort te zitten. Prachtig!
dca492 zei:Foie Gras zei:Vooral dat vakje waar normaal een scherm hoort te zitten. Prachtig!
Flauw, legio foto's met scherm op de site waar ik ze van heb afgehaald. Ging mij meer om afwerking en kleurcombinatie, m.i. zeer fraai.
Deze Auris gaat een suc6 worden dat kan niet anders.
TOYOTA AURIS WORDT COROLLA
28 AUGUSTUS 2018 10:00
Opvallend en interessant nieuws van Toyota. De in maart dit jaar gepresenteerde nieuwe Auris staat begin volgend jaar bij de Nederlandse dealers, maar krijgt een nieuwe, maar zéér bekende naam!
In 2006 stelde Toyota de eerste generatie van de Auris aan de wereld voor, in feite de opvolger van de Corolla. Die zou in Europa dus voortaan met een nieuwe naam door het leven gaan, al werd de modelnaam Corolla nog lang gebruikt voor een sedan. In maart dit jaar presenteerde Toyota tijdens de Autosalon van Genève een nieuwe Auris. Nu laat Toyota opvallend genoeg weten dat die derde generatie van het model niet als Auris, maar als Corolla naar Europa komt. Na twaalf jaar gaat er daarmee een streep door de modelnaam Auris, maar dat is niet het enige interessante dat Toyota vandaag meldt.
Waar de huidige generatie Auris leverbaar is als hatchback en als Touring Sports komt opvolger Corolla daarnaast ook als sedan naar ons land. Daarmee lijkt Toyota de Auris- en Corolla-familie op de Europese markt dus samen te voegen. Begin volgend jaar staat de nieuwe Corolla bij de Nederlandse dealers. Vooralsnog kennen we alleen de hatchbackversie. De Touring Sports wordt tijdens de autosalon van Parijs gepresenteerd. De sedanversie zal daarna niet lang meer op zich laten wachten.
Bijzonder dat de naam Corolla weer terug komt
Kristian zei:Volkswagen deed hetzelfde met de Jetta die Vento werd en later weer Jetta.
Carfanatic zei:Kristian zei:Volkswagen deed hetzelfde met de Jetta die Vento werd en later weer Jetta.
Of de Fiat Tipo.
Kristian zei:Volkswagen deed hetzelfde met de Jetta die Vento werd en later weer Jetta.