MCW 41
Petrolhead
De 2021 Compact Cruiser Concept:
De 2007 FJ Cruiser:
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit dus. Niets aan toe te voegen.Op eerste gezicht vind ik het maar een debiel ding van de zijkant. Te lange neus, te kort kont en te dikke C-stijl.
omdat ze dan alleen in nederland die dingen zouden verkopen? Verder wil vrijwel niemand een ev.Best tof, maar waarom geen EV? Een 2.7L met 163pk is wel echt een motor van een generatie of 2 geleden.
We gaan wel moeten. Plus, dat was de initiële aankondiging van Toyota. Plus, het is echt wel wat meer dan in NL. Sterker nog, met zo'n motor verwacht ik er weinig van in de EU.omdat ze dan alleen in nederland die dingen zouden verkopen? Verder wil vrijwel niemand een ev.
2.7 met "slechts" 163pk zal wel een heel stuk langer meegaan dan een 1.0 met 163pk. Zeker als je met deze wat aanhangers oid gaat trekken.
Precies, het zal wel wat zoals Suzuki's Jimny zijn gepland: een wat simpelere auto met goedkope en oudere motor.Op zich ben ik het wel een beetje met @der Magistrat eens. Sterker nog, de Landcruiser wordt geleverd met een 2.4l hybride motor.
voorlopig nog niet, die eu eis zal ook wel worden opgeschoven nu het economisch een heel stuk minder gaat. En economie is natuurlijk heul veul belangrijker dan klimaat.We gaan wel moeten.
Toyota zal hun redenen wel hebben gehad, en goede kans dat er alsnog wel een andere motor komt.Op zich ben ik het wel een beetje met @der Magistrat eens. Sterker nog, de Landcruiser wordt geleverd met een 2.4l hybride motor.