Twee mogelijkheden om kaarten voor de EV Experience te winnen

Roadracer

Administrator

Forumleiding
De EV Experience is een evenement voor elektrische auto's dat drie dagen duurt, van 24 t/m 26 september 2026 - op circuitpark Zandvoort. Het leuke is dat je op deze dagen met auto's van veel merken kunt kennismaken. Dat kan zowel in 'showroomstaat' als... op het circuit zelf! Dat is een unieke ervaring en geeft bovendien de mogelijkheid om verschillende auto's te vergelijken in exact dezelfde omgeving. Je kunt op twee manieren kans maken op een van de kaarten.
  • Je geeft hieronder (kort en leuk) aan waarom je graag naar de EV Experience gaat. Met welke auto's wil je kennismaken? Ben je aan het kijken naar een nieuwe/andere (elektrische) auto? Vertel je verhaal! Doe dit uiterlijk 16 september 2026.
  • Je schrijft een (nieuwe) gebruikersreview van je auto. Voor alle nieuwe gebruikersreviews van elektrische auto's die tussen 15 augustus en 16 september worden geplaatst komen de beste in aanmerking voor deze praktijkkennismaking met de nieuwste elektrische auto's.
Je mag uiteraard ook allebei doen, maar als je bij een van de mogelijkheden al winnaar bent geworden, dan kun je niet nog eens bij de andere manier ook een kaart winnen. De winnaars krijgen donderdag 17 september een persoonlijk bericht.

Vorig jaar met een vriend van mij geweest. Dit jaar wil ik eigenlijk met mijn vader gaan. Hij is aan het overwegen voor een stadsauto voor moeders voor thuis.

Het loopt hier nog geen storm. Ik zou het leuk vinden om voor twee vrijkaarten in aanmerking te komen.

De volgende auto's hebben mijn interesse:
Geely E2, nieuwe kleine Geely die heel aantrekkelijk geprijsd is en in je juiste kleur er ook goed uitziet.
Hyundai Ioniq 3. Met een knipoog naar de Veloster. Uiterlijk lekker anders dan anders.
Kia EV2: ben benieuwd of er qua rijden verschillen zijn met de Ioniq3.
Leapmotor B03x/B05: rijdt de B05 echt zo goed als sommige beweren?
Nissan Leaf: gewoon een mooie auto die succes verdient.
Renault Twingo: wie vindt die nou niet leuk?
Skoda Epiq: waar zitten de verschillen met de Polo?
VW Polo: is dit de auto die de nieuwe redder van Volkswagen wordt zoals de Golf dat was in 1974?

Daarnaast heeft het evenement een bijzondere lading voor mij. Neef en beste vriend van mij was daar in 2024 met mij en overleed kort voor kerst slechts 41 jaar oud. Het was de laatste keer dat we elkaar zagen. Voor het eerst was de oudste zoon van mijn broer ook mee. Ook die twee hadden een mooie klik. En die gaat ook nu weer mee.

Terug
Bovenaan