Verbeterpunten forumgebruik

Ik ben het inmiddels ook wel gewend, erger me meer aan die banner over adblock gebruik.

"
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het"

Als AW zorgt dat alles leesbaar blijft, niks aan advertenties over knoppen heen komt, irritant uitklapt of andere hinder veroorzaakt zet ik mijn adblockers uit. Tot die tijd blijven ze aan. AutoWeek is overigens de reden dat ik een adblocker ben gaan gebruiken, was de eerste site die onbruikbaar was zonder adblocker.

Volgens mij was hier wel een ander topic voor...

Laatst bewerkt:
Ik vind het sowieso lastig wat ik waar moet posten. Gisteren heb ik in dit topic nog iets gemeld over banners omdat ik dacht dat het daar hoorde.
Geen probleem als het gaat om zaken die we kunnen verbeteren. Is het technisch, dan is 'Bugs' wel het meest voor de hand liggend - maar uiteindelijk is het belangrijkste dat we het kunnen horen en oppakken. Maar in andere gevallen kan even zoeken op een treffer voor een bestaand topic een praktisch idee zijn, zeker als het gaat om wat meer generieke zaken. Wees gerust: ook ik vergis me wel eens.

De "quote" functie op de frontpage in discussies werkt ook al enkele dagen niet meer.
Soms weet je dan niet of een deel van de tekst van de persoon zelf is of een quote is van een ander.

De "quote" functie op de frontpage in discussies werkt ook al enkele dagen niet meer.
Soms weet je dan niet of een deel van de tekst van de persoon zelf is of een quote is van een ander.
Ik ga het doorgeven! Een quote is wel dieper ingesprongen binnen het grijze vlak dan de rest van dezelfde reactie.

De functie werkt wel, als je na 'Reageer' een deel van de tekst die je wil quoten selecteert, zie je op de plek van 'Reageer' de optie 'Quote' staan.

Even geprobeerd maar werkt helaas ook niet. Je ziet dat anderen ook veel quoten maar dat het niet tussen " tekens komt te staan.

Even geprobeerd maar werkt helaas ook niet. Je ziet dat anderen ook veel quoten maar dat het niet tussen " tekens komt te staan.
Er zit inderdaad een foutje waar de developers naar moeten kijken. Er is een ticket van gemaakt - dat betekent dat het groter is dan een snelle fix en in een toekomstige sprint wordt meegenomen (en dat het dus niet gisteren is opgelost...). Even geduld dus maar het wordt opgepakt.

Is het bij jullie ook zo dat het forum (zeker topics met veel foto’s) zeer traag laadt? FP vlamt zoals de Artemis II raket ;) En met mijn laptop geraak ik niet eens aangelogd op het forum, met de iPad wel.
“Oeps we zijn enkele problemen tegengekomen. Er is een serverfout opgetreden. Probeer later opnieuw”.

De foto's komen van andere (en verschillende) locaties. Zeker als die groot zijn geüpload in die verschillende tools vergt dat het nodige dataverkeer, daarmee snelheid..

Terug
Bovenaan