Vergelijken auto's verschillende merken niet (meer) mogelijk?

MM 8341212

Net ingestapt
Als ik twee auto's wil vergelijken kan dat alleen nog maar met hetzelfde merk.
Zodra ik een auto van een ander merk kies verdwijnt de eerste auto uit de vergelijking.
Ik heb dit op al mijn apparaten.
Ipad, pc,smartphone (zowel van mijzelf als die van mijn vrouw)
Dit om uit te sluiten dat het bij mij ligt.
Is dit een bug na een update? Het heeft nl tot voor kort altijd gewerkt.

Beste, ik kan wel de vergelijking maken, ook tussen twee modellen van verschillende merken, maar moet dan bij de tweede (en volgende) wel gelijk op het selectieboxje klikken en niet eerst op de eigenschappen. Maar ik ga checken of dat de bedoeling is.

Aanvulling: ik het voorgelegd aan de productmanager en het gaat inderdaad niet zoals de bedoeling is. Er is een ticket van gemaakt en de reparatie hiervan gaat ingepland worden.

Klopt, dit heb ik ook al meerdere dagen. Het is overigens al jaren zo dat het 'af en toe' niet werkt. Geen idee waarom.

Klopt, dit heb ik ook al meerdere dagen. Het is overigens al jaren zo dat het 'af en toe' niet werkt. Geen idee waarom.
Het blijft natuurlijk techniek ;-) Vorig jaar hebben we de hele technische basis vernieuwd waarmee Carbase over het geheel genomen stabieler is geworden.

Fijn dat het nu weer werkt.
Kanttekeningetje.
Sommigen specs. zijn veranderd en kloppen niet meer helemaal.
Ik kan natuurlijk niet alle auto's checken maar bijvoorbeeld staat nu bij de Tesla Model 3 long range RWD dat hij "vehicle to load" zou hebben.
Ook staat er nu dat hij geen draadloze smartphone lader heeft (hij heeft er zelfs twee) en dat hij een schuifkanteldak heeft.
Niet heel erg natuurlijk maar best wel veel foutjes voor 1 auto.

Ik kan natuurlijk niet alle auto's checken maar bijvoorbeeld staat nu bij de Tesla Model 3 long range RWD dat hij "vehicle to load" zou hebben.
Kun je ook een linkje van de uitvoering geven? Per jaargang/editie kunnen inderdaad verschillen zitten maar bij de Tesla 3 lopen de benamingen ook nogal eens door elkaar heen. Maar ik geeft het in ieder geval door.

Terug
Bovenaan