Hoewel de trend lijkt te zijn dat garages wat terughoudender zijn bij het weggeven/uitlenen van een vervangende auto tijdens een beurt, ben ik wel nieuwsgierig naar de ervaringen ernaar. Bij de plaatselijke dorpsgarage en thuiswerken werd ik altijd even thuisgebracht voor een grote beurt - voordeel was dan dat de olie ook gelijk warmer was. Aan het einde van de dag werd de auto dan weer thuis afgeleverd. Had ik toch vervoer nodig, dan kreeg ik de C-klasse coupé CDI van zijn vrouw mee ;-)
Bij de Lexus-dealer wachtte ik meestal op een kleine beurt en kreeg ik (volgens mij gratis of voor een paar tientjes) een Toyota Auris mee.
Bij een eerdere Mercedes-Benzdealer was de standaardvraag: "Wilt u een huurauto?", daarmee gelijk duidelijk makend dat het betaald was. Niet de hoofdprijs maar net iets meer dan een paar tientjes.
Als we de CItroën (en nu de Jeep want dezelfde dealer) wegbrengen voor een beurt, dan kunnen we er vaak op wachten. Of anders is er een e-bike die hopelijk voldoende is geladen voor pakweg 10 km heen en terug (ook bij regen).
Hoe zijn jullie ervaringen op dit gebied?
Bij de Lexus-dealer wachtte ik meestal op een kleine beurt en kreeg ik (volgens mij gratis of voor een paar tientjes) een Toyota Auris mee.
Bij een eerdere Mercedes-Benzdealer was de standaardvraag: "Wilt u een huurauto?", daarmee gelijk duidelijk makend dat het betaald was. Niet de hoofdprijs maar net iets meer dan een paar tientjes.
Als we de CItroën (en nu de Jeep want dezelfde dealer) wegbrengen voor een beurt, dan kunnen we er vaak op wachten. Of anders is er een e-bike die hopelijk voldoende is geladen voor pakweg 10 km heen en terug (ook bij regen).
Hoe zijn jullie ervaringen op dit gebied?