@Frits79 als je exact deze uitvoering-Sport Plus 1.5 Turbo- kan vinden zal het je niet tegenvallen.
Ruim 180pk, boterzacht schakelen en een fantastisch rijgedrag.

Zwaar ondergewaardeerd.

Zou dat passen in het budget? Een F40 120i met M onderstel? Vrees van niet ;)

Heb in een 2 Grand Coupé gereden en die heeft hetzelfde euvel als de F40 1-serie; stoelen staan te hoog. Daardoor weinig gevoel met de auto. Een M-onderstel helpt wellicht om het een beetje te masceren maar blijf het BMW onwaardig vinden dat je zo enorm hoog in de auto zit.
Maar de markt zal wel vragen om hoge zit en lelijke absurd grote nieren ;)

Laatst bewerkt:
Buiten dat de Civic niet mijn smaak is mag deze ook veel te weinig trekken.

Ik ga de BMW binnenkort gewoon eens proberen

Ze rijden niet echt bijzonder. Voor het geld zijn er betere auto’s te vinden. En dat zeg ik als BMW fan.
Een E87 of F20 is zoveel leuker.

Deze bijvoorbeeld. Als je zo’n apparaat koopt en er netjes voor zorgt schrijf je amper af en rij je iedere dag met een glimlach rond.
Geen F40 doet je dat na….

Mocht je wel iets jongers en vergelijkbaars met een F40 willen dan ben je met een Golf beter af. In alle soorten, smaken en maten te verkrijgen.
Gisteren een 118i F40 geprobeerd.
Inderdaad niks bijzonders. Vond het zelfs echt niet lekker rijden
Had veel meer verwacht van een BMW.

Vergeten hier ook even te melden ja.

Van alle opties die ik heb bekeken werd ik nog steeds het meest blij van de 508.
Toen er 1 in de buurt te koop kwam bij een officiële dealer ben ik toch gaan kijken en rijden.
Gek genoeg had ik nu geen problemen met de stoelen.
De rest beviel ook erg goed en ze gaven een nette inruil.
Omdat de prijs wel aan de hoge kant is en er nog een trekhaak op moest van 1100 euro heb ik er lang over nagedacht, maar uiteindelijk dus wel gekocht :)

Het is een 1.6 GT-LINE uit 2020 met 95000 op de teller.
Voorzien van weer wat meer luxe dan ik had en het Focal audio systeem.

Als het goed is kan ik hem deze week ophalen :)
NoDpBg1.jpeg

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en de kleur staat hem goed en inderdaad en van de laatste mooie Peugeot's. De 208 vind ik ook nog wel mooi.

Terug
Bovenaan