Verzoekentopic deel 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
En hier is 'ie dan:

peugbronze.png

En daarna heb ik hem nog geshopt zoals ikzelf, time and money left out of the matter, hem graag op de oprit zou zien:

peugeot106gti.png

Ik hoop dat dit een beetje is waar je op doelde. Nouja, de eerste dan... :p

Robert...

Dankjewel Robert... ziet er veel beter uit, dankjewel!
Mag ik nog 1 verzoekje doen? Kun je de laatste versie nog 1 keer van kleur veranderen?
Ik zou hem graag nog eens willen zien in de kleur van de rode steelies en zonder gepolijste rand.

Alvast bedankt, dit helpt me enorm bij het maken van de keuze voor een neiuwe kleur en velgen!

Zou ik hier ook eens een verzoekje mogen doen? Ik zit eraan te denken een Franse vlag over het dak van mijn auto te laten maken, in de stijl van deze modelauto:
2194968659_34f480fdaa_m.jpg

Links uitgecentreerd en liefst enkel over het dak.
Hier foto's van mijn Citroen die jullie ervoor zouden kunnen gebruiken:

https://www.flickr.com/photos/7944452@N08/4888613497/sizes/l/in/photostram/
https://www.flickr.com/photos/42854059@N04/4497837876/sizes/l/in/photostram/
https://www.flickr.com/photos/7944452@N08/4889211030/sizes/l/in/set-7217625586765363/

Aangezien het nogal prijzig is, wil ik eerst weten of het echt is wat ik wil.
Ook zit ik stiekem te denken aan rode velgen, met wieldopjes uiteraard. Zou iemand dit voor mij kunnen shoppen, om daarop mijn definitieve keuzen te baseren. Bij voorbaat dank.

Twee dingen, Mielcitrofiel: je afbeeldingen kunnen niet gedownload worden, omdat je die optie kennelijk hebt uitgezet, aldus Flickr. En als je een verandering aan het dak wilt, is het dan niet handig om een foto te nemen waarop meer dak te zien is?

Ik wil best even met je verzoekje aan de slag, maar dat is nu vrijwel onmogelijk. En dat rood van die velgen - zelfde kleur rood als je lak?

Ik kan ze gewoon downloaden, hoor. Niet dat ik hem ga shoppen, want ik vind de foto's inderdaad niet echt ideaal om een sticker op het dak te laten zien, maar ik wou het gewoon even gezegd hebben... :D

Robert...

Het gaat me er juist om een plaatje te creeeren van hoe het eruit ziet vanuit een normaal perspectief. Ik heb even gezocht en misschien wat handigere foto's gezocht. Qua wielen vind ik een tintje of wat donkerder rood dan het AutoWeek-logo wel mooi. Ben ook wel benieuwd hoe zwart eruit ziet...

DSC_0408.jpg

Dsuper.jpg

DSC04020-1.jpg

Mochten jullie hier niets mee kunnen, ga ik wel eerst andere foto's maken...
Ik ben niet zo heel erg thuis in het foto-bewerkingswereldje.

Change of plans, heb een setje opknappers gevonden, ben alleen nog niet uit welke kleur het word.

compomotivemo5spoke.jpg

Compomotive.jpg

Kan iemand ze shoppen in het rood, fluor geel, brons en zwart (eigenlijk de kleuren zoals op de vorige pagina)
Formaat is gelijk aan de rode steelies op de foto

Hier weer de voorbeeld foto's

20100608224950_img_8994.jpg

Hier is hij al verlaagd maar de foto is wat slecht/donker, dus als dat nog meegepakt kan worden in het bovenstaande plaatje zou super zijn!
DSC05293-1.jpg

Alvast mega bedankt!

Goedemorgen,
zoonlief heeft sinds de aankoop van ene Civic een setje zilver/witte Dotz-velgen op overschot.

1.jpg

Kan iemand een impressie maken hoe die onder mijn groene MX-5 ogen?

IMG_0328.jpg

British Racing Green zei:
Kan iemand een impressie maken hoe die onder mijn groene MX-5 ogen?

Als jij voor betere afbeeldingen zorgt, wil ik me er wel aan wagen. Vooral die foto van je auto is een aanfluiting: formaat postzegel, weinig kleur en veel contrast en tot overmaat van ramp bewogen! ;)

Nou ja, de auto staat er tenminste nog helemaal op, uit de velg mist gewoon een hap.

Robert...

Robert... zei:
Nou ja, de auto staat er tenminste nog helemaal op, uit de velg mist gewoon een hap.

Niets wat een goede Photoshopper niet zelf kan reproduceren. ;) Maar je hebt gelijk, hoor: werk aan de winkel, BRG!

Wellicht kunnen ze onder DEZE die er heel goed op gelijkt ... (enkel beige interieur ipv zwart - maar ooit moeten de zetels overtrokken worden in beige leder).
En de velgen zijn de Dotz Shuriken wit/zilver,
misschien is DEZE voorvelg hiervoor bruikbaar, of DEZE perfecte velg.

*Edit: Ik was al aan de slag gegaan, maar het kan met deze nieuwe foto's een groot stuk beter...*

Ondanks de ronduit belabberde foto's die Mazda destijds blijkbaar maakte van de MX-5 Mk.2:

mx5.png

Ik hoop dat het een idee geeft, want meer dan dat zit er niet in.

Robert...

Thnx,
het geeft een idee.
Kan eigenlijk alleen maar beter ogen onder een donkerder groen exemplaar ...

Aangezien hier alle creatieve geesten zitten wil ik jullie vragen mij mee te helpen denken wat te gaan doen met mijn interieur..

Ten eerste het origineel:
tespuitenorigineel.jpg

De te spuiten delen:
tespuiten.jpg

Zie je dingen die ook gemakkelijk mee te spuiten zijn, schroom niet en geef ze een kleur :)

Overigens ter informatie, mijn interieur is ook rood en de buitenzijde is in de kleur blue de chine, (donker metallic blauw)

De kleuren er in shoppen hoeft niet, meedenken alles is ook voldoende! :)
Alvast bedankt

Mielcitrofiel zei:
Mochten jullie hier niets mee kunnen, ga ik wel eerst andere foto's maken...
Ik ben niet zo heel erg thuis in het foto-bewerkingswereldje.

Het zijn hele moeilijke foto's om wat mee te shoppen met al die lichtinvallen en die hoek waaronder de foto genomen is maar ik heb even wat geprobeerd zodat je toch een ideetje krijgt.

snelleshop.jpg

@ Patrick 306 Cabriolet

In welke kleur(en) moeten de delen van je interieur gespoten worden?

Gelukkig zijn er dan ook maar een paar details chroom, de rest is piano black...

Robert...

Bedankt voor het meedenken, Ik heb t momenteel in de pianolak black staan robert dus dat is lekker toevallig! Helaas is mijn dashboard niet meer in al te mooie staat (dof geworden) dus staat dit wat vreemd. Ik zou kunnen proberen deze ook weer zwarter te krijgen zodat het wel net zo goed als op de photoshop lijkt.

Ik zit nog erg in dubio, gelukkig heb ik nog even. Volgende week maandag gaat de auto eerst naar de spuiterij toe om de buitenkant in een mooi lak laagje te laten zetten :)

Houd je het exterieur Blue de Chine of wordt dat ook een andere kleur? (puur uit nieuwsgierigheid)

Robert...

Robert... zei:
Houd je het exterieur Blue de Chine of wordt dat ook een andere kleur? (puur uit nieuwsgierigheid)

Robert...

De kleur blijft gewoon Bleu de Chine maar de auto wordt gewoon weer geheel strak gemaakt in de originele kleur. :)

Edit: de reden hiervan is misschien ook wel goed om te vermelden :P Als ik hem spuit heb ik t idee dat ik t helemaal goed moet doen of niet. En aangezien ik het niet zie zitten om het hele blok uit te bouwen voor een spuitklusje zodat alles in de zelfde kleur is houdt ik het liever origineel.

Het is nu eerst hoogglans zwart geworden.

Even 3 foto'tjes waarbij ik geprobeerd heb de kleur goed vast te leggen op de foto maar dit blijkt echt heel lastig te zijn, haha.

img0645yr.jpg

img0646ly.jpg

Die lopers in t framepje zijn overigens al van t polyesteren maar heb ik niet weggeschuurd. Zie je toch nooit weer omdat de radio er binnen in valt.

img0664qy.jpg

Heb je hem zelf zo omgebouwd dat er een navigatiescherm inpast? Ik vind het in ieder geval wel netjes staan, al kun je het natuurlijk pas echt beoordelen als het in de auto zit.

Robert...

Robert... zei:
Heb je hem zelf zo omgebouwd dat er een navigatiescherm inpast? Ik vind het in ieder geval wel netjes staan, al kun je het natuurlijk pas echt beoordelen als het in de auto zit.

Robert...

Ja ik heb maar gewoon de polyester er bij gepakt en aan de slag gegaan ;)

Edit: en eerlijk gezegt is dit al poging 2, eerst was hij al af:

1183557441_5_25QS.jpeg

maar ik was niet tevreden over t eindresultaat, ik vond dat de radio verder naar binnen moest gaan vallen, haha.

Zouden jullie voor mij deze verstralers willen "shoppen" naast de kentekenplaat, voor de roostertjes?
IMG_0453.jpg
dsbijniko.jpg

Alsjeblieft Jeffrey, ga even niet Miel's hele post inclusief plaatjes lopen quoten, je post staat er direct na! Paginas in dit topic zijn al lang genoeg...

En om de post even nuttig te maken: Zo, dat is een verbetering!

Robert...

@BRG, geeft dit een indruk? Even snel in mekaar geshopt op 10 minuten, maar het geeft een duidelijk beeld: niet doen! ;)

petermx5.jpg

Onder een rond model als de MX-5 moeten ronde 'zachtere' velgen dan deze... worstmodel bijvoorbeeld ;)

@CorZa
Thnx
Vind het eigenlijk best stoer zo ...
Heb mijn "bollekesvelgen" en die blijven hoedanook.
De 5-spaaks die eronder zaten toen ik hem kocht, zitten intussen onder de Golf III van zoon 2.
En die Dotzen liggen toch maar doelloos gestapeld in mijn garage ...
Gewoon af en toe eens wisselen ... een seizoen met bollekes, een seizoen met Dotz, een seizoen met bollekes, ...

Is het geen idee om ze dan de lakkleur van de wagen mee te geven? Of in ieder geval een donkere kleur. Lijkt mij persoonlijk mooier :)

Bedankt voor de shop, vind 't zelf erg mooi en ze komen er zeker onder!

Hee!

Voor mijn Nissan Cherry ben ik aan het zoeken naar nieuwe velgen en het type worstenvelgjes/minilites staan mij erg aan! Mijn vraag is, kunnen jullie de volgende velgen shoppen onder mijn Cherry:

ff 2 fototjes:

$(KGrHqIOKo0E1z30)tQhBNdkm,wZkw~~_12.JPG

RB%201580-2.jpg

En de auto:

Cherrytoerritje013.jpg

Alvast hartelijk dank!!!!

Tnx Joel! Qua kleur/ belichting alleen niet zo overtuigend maar ik weet nu waar ik naar moet zoeken. Zouden jullie deze voor mij kunnen shoppen:

de velgen onder een Ae86:

toyota-corolla-levin-ae86.jpg

moeten onder mijn cherry:

Cherrytoerritje030.jpg

Nogmaals bedankt!!!

Kijk, dat zijn nog eens foto's! De donor en de afbeelding zelf hebben (bijna) dezelfde hoek en belichting, daar kunnen veel posters hier nog wat van leren.

Robert...

Super!! Heel erg bedankt! Staat echt gruwelijk mooi!

@Robert, tnx! het was een flinke zoektocht maar ik het resultaat is nu zowaar niet van echt te onderscheiden!!

Terug
Bovenaan