Yellow Cab
Net ingestapt
Ja hoor:
... maar waarom eigenlijk?
... maar waarom eigenlijk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Of in de behuizing van de koplampen zoals Audi?
![]()
Daar zie je ook veel oudere Golfjes en A3-tjes mee rijden.![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:Da's logisch!
Dan kun je 'm uiterlijk altijd nog ombouwen tot Turbo.
Meike zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Da's logisch!
Dan kun je 'm uiterlijk altijd nog ombouwen tot Turbo.
Als in, even kijken naar een motorkapje van een Turbo ?![]()
Meike zei:Zal vandaag of morgen eens een foto van opzij maken. Dan ga ik zelf eens kijken welk type wieldop het beste bij de Young Ridiculous Vehicle past
*Zoals ook ik ook in het 'mijn auto' topic heb gezegd, het worden gen nieuwe velgen, omdat ik dan waarschijnlijk ook op verbruik inlever, door bredere banden (want als ik WEL nieuwe velgen zou nemen, zou ik dat stukje comfort-rijgedrag er wel bij willen nemen).
Wat te denken van dit type wieldop ?
![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:Meike zei:Zal vandaag of morgen eens een foto van opzij maken. Dan ga ik zelf eens kijken welk type wieldop het beste bij de Young Ridiculous Vehicle past
*Zoals ook ik ook in het 'mijn auto' topic heb gezegd, het worden gen nieuwe velgen, omdat ik dan waarschijnlijk ook op verbruik inlever, door bredere banden (want als ik WEL nieuwe velgen zou nemen, zou ik dat stukje comfort-rijgedrag er wel bij willen nemen).
Wat te denken van dit type wieldop ?
![]()
Neh... dan zou ik het nog eerder zo laten.
Wat vind je van zoiets?
![]()
British Racing Green zei:(...) Als de wagen zelf al blijft want na 9 jaar begint het toch wel te kriebelen voor iets anders.
straatos zei:Iemand die de wielen van de ouwe C3 op die van de nieuwe kan zetten? Of die van de DS3.
Jay DoubleYou zei:straatos zei:Iemand die de wielen van de ouwe C3 op die van de nieuwe kan zetten? Of die van de DS3.
Wissel je zo snel van auto?![]()