Volkswagen ID.4 - Mijn Configuratie

Walter 4508576

Net ingestapt
De GTX Limited Edition maakt het kiezen uit de rij met (deels kostbare) opties wel erg gemakkelijk. De meeste zitten er namelijk standaard op. Ik heb de warmtepomp, het DCC (elektronisch geregelde schokdempers), de trekhaak, 21 inch zwarte velgen en all seasonbanden toegevoegd. Hiermee is het een full option versie geworden en loopt de prijs op van €55k naar €61k. Zonder het bestaan van de Limited Edition versie zou de prijs uitkomen op bijna €69k. Dit model heeft weer gewone knoppen op het stuur, one pedal driving en een aantal verbeteringen waarover de irritaties tamelijk hoog opliepen.

20260714-ID4-GTX-Limited.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammere van de GTX-versies van Volkswagen is dat je aan een erg zwart interieur vastzit.
Verder zijn de huidige Editions wel compleet. En is het door deze prijsstelling en verhoogde trekgewichten (bij de AWD) ineens een interessante aanbieding.

Echter, ik vind het interieur van de huidige ID4 niet mooi. Veel te kaal. Vooral het missen van een echte middenconsole stoort me.
Hopelijk krijgt de ID Tiguan daar een betere upgrade van ala ID Polo.

Voor deze configuratie zou ik kiezen voor een Pro Limited Edition Plus Elektromotor (77 kWh batterij) 220kW/299pk 4MOTION.
Zwart (ik vind dat specifieke zwarte dak niet mooi. valt hiermee weg) met deels bruin interieur. En 'Narvik', 21 inch velgen.

Verder full options. Kom ik op € 58.570. Valt me niet tegen.....
stuqtUh.jpeg

Laatst bewerkt:
Jouw configuratie is natuurlijk ook een goed idee. Ik zou dan wel zwarte velgen nemen. En helemaal vergelijkbaar aangekleed scheelt hij qua prijs nauwelijks met de GTX dus dat vind ik dan wel een dingetje. Helemaal eens over het interieur. Mijn huidige Peugeot 3008Hybrid4 uit 2020 ziet er beter uit en heeft een gekoelde middenconsole ter grootte van een kleine koelkast. Die ga ik echt missen! Maar als ik wacht op de opvolger dan kan ik gewoon weer gaan betalen voor de extra opties die er nu standaard opzitten en wordt ie mij waarschijnlijk veel te duur. En omdat VW de Id.4 de afgelopen jaren echt op een hoger plan heeft gebracht heb ik de overstap toch maar gewaagd.

Terug
Bovenaan