Wouter82
Moderator
Interieur Volkswagen ID Polo - AUtoWeek
De Volkswagen ID Polo krijgt een dashboard waar weer echte...
Goede stap van Volkswagen. Resultaat is niet spannend of verrassend, maar het ziet er m.i. prima uit zo met dat stof.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ik herinner me nog dat mijn vader z'n Audi 80 B3 inruilde voor een VW Passat B3. Die VW had ook nog die simpele storingslampjes met geprinte symbooltjes ernaast in het dashboard, waar de nota bene oudere Audi gewoon mooi uitgelichte symbooltjes tussen de klokken had. Vond ik echt een stap terugZelfs de led-achtige controlelichtjes in het midden komen terug
Zeker wel. Je kunt ook diverse andere displays selecteren. Zie uitgebreid verslag van onze Freund Fommes met z'n "Kohle Englisch":Is dat instrumentarium geen te configureren display?
Dacht ik al wel, het blijft leuk, zeker in die klasse. Bij de Hyundai Inster is ook nog een 'analoge' wijzer-snelheidsmeter op die manier in te stellen.Zeker wel. Je kunt ook diverse andere displays selecteren. Zie uitgebreid verslag van onze Freund Fommes met z'n "Kohle Englisch":
Vanaf hier een demo van de verschillende cockpits:
Bedankt voor het posten, leuk!Zeker wel. Je kunt ook diverse andere displays selecteren. Zie uitgebreid verslag van onze Freund Fommes met z'n "Kohle Englisch":
Vanaf hier een demo van de verschillende cockpits: